חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי קיר אלומיניום

בניתם את הבית, השלמתם את כל הסידורים הנחוצים כדי להיכנס אליו, עכשיו אחרי שנכנסתם אתם מבינים שאולי הקירות צריכים עוד חיזוק קטן. חיפוי קיר אלומיניום נותן לך את הפתרון המושלם. יותר ויותר אנשים בוחרים באופציה הזו. מסתבר שקירות הבית חשופים הרבה יותר לפגעי מזג האוויר יותר ממה שחשבנו. אם אתה גר באזור שבו יורדים הרבה משקעים כדאי מאד שיהיה לך חיפוי קיר אלומיניום . החיפוי ייתן לך שקט ויגן על הקיר שלך מפני חדירת מים לקיר הבטון.
רטיבות נוצרת כתוצאה מספיגה של מים בחומר נקבובי. חדירה של מים לחומר ושהייה בו גורמת לשינויים במבנה החומר והרכבו, וגורמת נזקים לסביבתו: רטיבות ממושכת במבנה, העשוי בלוקים ובטון מזויין, גורמת להיחלשות הבטון ולחלודה מואצת בזיון הפלדה התומך את הבטון. עקב רטיבות ממושכת נחלשים עמודי הבטון, חגורות הבטון והתייקרות. ספיגת רטיבות בטיח גורמת לשינויים במבנה הטיח, התנפחות, העדר אחיזה, שברים בטיח ונשירה. ספיגת מים בצבע שעל הטיח גורמת לשינויים בצבע, כתמים, נפיחות ונשירה. השילוב של רטיבות, חושך וחמימות גורם להתרבות צמחים ובעלי חיים מיקרוסקופיים כגון פטריות, חיידקים ונבגים הגורמים למחלות אלרגיות וזיהומים, ומפיצים ריח רע של טחב וריקבון. חדירת רטיבות למערכות חשמל גורמת לחלודה בחוטי נחושת, ושינויים כימיים בבידוד החוטים. המים עלולים לגרום להובלת חשמל לא רצויה ("קצרים"), וכתוצאה מכך להתחשמלות. החלודה עלולה לגרום לבידוד לא רצוי, להתחממות ושריפה. שהייה ממושכת של פריטי תכולה במבנה רטוב גורמת להתפשטות רטיבות לרהיטי עץ, מוצרי טקסטיל (ביגוד, כלי מיטה, וילונות וכו') ומוצרי נייר (ספרים, מסמכים, תמונות ועוד). הימלטות איטית מידי של מים עומדים נקראת מים כלואים ועלולה לגרום נזק לחיפוי הרצפה: באריחי טראצו תיתכן פגיעה בריצוף, נזק לרובה שבין האריחים ושינוי צבע, גוון ומרקם. בריצוף שיש ניתן להבחין בכתמים, שינויים בגוון האבן, סדקים והתפוררות. שטיחים מודבקים מקיר לקיר נהרסים כתוצאה מרטיבות ומעלים ריח רע. פרקטים מעץ או למינציה מתנפחים ומתעוותים. לכן חיפוי קיר אלומיניום יעזור לך לא להגיע לאותם מצבים ולהימנע מנזקים בלתי צפויים.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?