חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוחרים גדר גינה

אנשים רבים מוצאים את עצמם תוהים מה היא אותה גדר גינה המתאימה למתחם החיצוני של ביתם. בכתבה קצרה זו נספק לכם את אותן שאלות אותן יש לשאול ואת אותן נקודות חשובות אותן יש לברר טרם קניית הגדר המתאימה ביותר לבית.

 

מגשימים חלום

בית עם שטח פרטי הוא חלומם של אנשים רבים בישראל ואם בעבר רק אנשים בעלי ממון רב יכלו להגשים חלום זה, כיום יש אזורים רבים בישראל בהם ניתן לקנות מגרש ולבנות בית או לקנות בית קיים ולטפח גינה. אם גם אתם בניתם או קניתם בית צמוד גינה אחד הצעדים הראשונים שיש לעשות הוא לתחום את איזור הגינה באמצעות גדר. פעולה זו תגדיר את שטח הגינה כשטח פרטי וכל אדם שירצה להיכנס אל ביתכם יצטרך לקבל את רשות בני הבית. בנוסף, התקנתה של גדר גינה תספק את אותה פרטיות בה מעוניינים ואף תיצור את הרושם הראשוני הוויזואלי של ביתכם.

 

סוגים שונים של גדרות – המטרה

נכון להיום יש סוגים שונים של גדרות לגינה, ביניהן גדר בטון, גדר אלומיניום, גדרות מעץ, גדרות פלדה, אבן, גדרות תיל, גדרות חשמליות והרשימה עוד ארוכה. הגדרות מוצעות במגוון גדלים, גוונים ועיצובים וכל גדר היא בעלת יתרונות וחסרונות שונים. מסיבה זו הדבר הראשון אותו יש לעשות טרם בחירת גדר גינה הוא להגיע להכרעה מהי המטרה המרכזית של הגדר שאותה מעוניינים להתקין. האם מדובר מעוניינים בגדר שמטרתה העיקרית תהיה לספק מיגון לבית? האם מעוניינים בגדר שתוסיף לחלק החיצוני של הבית את אותה נישה סגנונית דקורטיבית שתרשים כל עובר ושב או האם מעוניינים בגדר שראשית כל תספק לדיירי הבית את אותה פרטיות בה הם מעוניינים. בהתאם למטרה העיקרית של קניית הגדר, לתקציב הקיים ברשותכם ולרשימת היתרונות של הגדר תוכלו לבחור את אותה הגדר המתאימה לגינת ביתכם.

 

גדר גינה – השאלות החשובות

דברים נוספים וחשובים אותם יש לברר טרם קניית גדר גינה הם היקף השטח אותו מעוניינים לגדר, האם מעדיפים בגדר צפופה שלא תאפשר מעבר של בעלי חיים וילדים משטח הבית החוצה או שמא מעוניינים בגדר אוורירית בעלת מראה דקורטיבי מרשים ביותר. האם מעוניינים בגדר שתהיה חסינה מפני פריצות, האם מעדיפים גדר נמוכה או גדר גבוהה שתסתיר את כל המרחב החיצוני ומהו המראה האסתטי בו אתם מעוניינים. כל אלו יובילו אתכם לבחור באותה גדר גינה העשויה אלומיניום, אבן או עץ המתאימה לכל דרישותיכם.

גדר גינה

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?