חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי אלומיניום דמוי עץ

חיפוי אלומיניום דמוי עץ

בימים אלו חל שינוי של 360 מעלות בשיטת הבנייה הן בעולם והן בישראל. מלבד העובדה שהבנייה הירוקה אט אט תופסת את מקומה של הבנייה המסורתית בבלוקים, השימוש בחומרי הגלם השתנה לחלוטין הן במבנים ציבוריים, תעשייתיים והן בבנייני מגורים ובבתים פרטיים. אחד מחומרי הגלם שנמצאים היום בראש רשימת חומרי הגלם לאינספור שימושים החל מיצירת חיפויים, דרך בניית פרגולות ופתרונות הצללה ועד ליצירת מסתורי כביסה, חניות, תריסים וכיוצא בזה.

 

אולי יעניין אותך גם >> חיפוי קירות פנים

 

יתרונותיו של חומר האלומיניום

  1. חומר קל משקל – העבודה עם חומר הגלם קלה משום שהוא קל מאוד ולכן נחשב לחומר גלם פרקטי איתו ניתן לעבוד מבלי לשבור את הגב.
  2. חומר גמיש- הגמישות של האלומיניום מאפשרת לנו ליצור כל פרופיל, חריטה או דגם בו אנו מעוניינים.
  3. טכנולוגיה – הקדמה הטכנולוגית מאפשרת לנו להשיג בעזרת האלומיניום פרופילים ברמת גימור מושלמת ולדמות אותו לחומר העץ מה שמעניק לו מראה מעודן, נעים וביתי, זאת בשונה מאלומיניום מקורי אשר מתאים יותר לשימושים ועיצובים תעשייתיים אך משתלב נפלא עם שיטות הבנייה המודרניות.
  4. עבודה נקייה – בשונה מעבודה מול חומרי גלם האחרים, העבודה עם חיפויי אלומיניום דמוי עץ למשל איננה מלכלכלת ולכן חוסכת לנו זמן יקר ואנרגיה.
  5. מחיר – יתרון בולט של חומר האלומיניום בהשוואה לזכוכית או עץ למשל הוא המחיר הזול בהרבה שלו.
  6. תחזוקה – את חומר האלומיניום אין צורך לתחזק גם כאשר הוא בוורסית דמויית העץ. הוא נראה טוב לאורך השנה, איננו מחליד, מתקלד או מתעוות. כמובן שיש לבחור בחברה מקצועית המספקת פרופילי אלומיניום איכותיים.

 

מה מיוחד כל כך בחיפויי האלומיניום דמויי העץ וכיצד הם משתלבים בבנייה המודרנית הירוקה?

חיפוי אלומיניום דמוי עץ מעניק לבניין או למבנה הפרטי שלנו אווירה חמימה וייחודית. חיפויי האלומיניום דמויי העץ משתלבים באופן הרמוני עם הבניה החדשנית המודרנית שכן לרוב עושים שימוש באבנים לבנות בעלות מראה נקי, חדשני וקלאסי.

 

כידוע עץ עם לבן או שמנת הינו שילוב קלאסי שאם בעבר היינו נתקלים בו בעיקר במטבחים או בתוך הבית, היום אנו נחשפים אליו גם בחלק החיצוני של הבית שלנו. חשוב לזכור שהשימוש בחומר האלומיניום גם משתלב יד ביד עם כל היתרונות המאפיינים את הבנייה הירוקה התעשייתית החל מחיסכון בחומרי גלם, דרך בנייה נקייה המשמרת את המאזן האקולוגי ומנסה שלא לפגוע בו ועד לחיסכון האדיר בזמן ובאנרגיה. השימוש באותם חיפויים למעשה מעניק למבנה החיצוני מראה יוקרתי, מיוחד שמתאים בדיוק לחדשנות שאנו מחפשים. כאמור, מחומר האלומיניום ניתן ליצור עוד מגוון עצום של שימושים לבית או לעסק ואם אתם פחות מחבבים את הנראות החדשנית שלו ניתן להשיג אותו במראה העצי הכפרי, במראה השמנתי המעודן ועוד.

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?