חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי אלומיניום לקירות חוץ

לעצב גם את חוץ הבית

עיצוב הבית זוכה להרבה שבחים מצד האורחים שמגיעים אל ביתנו החל מבני משפחה ועד שכנים וחברים ויותר מהשבחים הללו, כיף להיות בבית מעוצב ואיכותי שנותן תחושה ואווירה נעימה בבית. למרות שעיצוב פנים היא אחת מהאהבות של הישראלים, אסור לשכוח את עיצוב החוץ. כשם שמתקינים חיפויים פנימיים ודואגים לריהוט פנימי שיהיה איכותי כך חשוב מאוד שהבית ייראה היטב מהצד החיצוני החל מחזית הבית ועד החצר. אם אתם רוצים חיפויים לקירות החיצוניים שלכם רק חיפוי אלומיניום יהיה בחירה כדאית. חיפוי אלומיניום לקירות חוץ הוא הבחירה הטובה בגלל העמידות של האלומיניום בפני מזג אוויר קשים.

חיפוי אלומיניום לקירות חוץ לקיץ הישראלי

  • אחת הבעיות הגדולות של חיפוי חוץ הוא מזג האוויר ובעיקר החום הכבד. אמנם גם גשמים יכולים להזיק לחיפויי מתכת או עץ, שעלולים לספוג את המים ולהתנפח או לפתח חלודה במגע של מים וחמצן על פני הברזל, החום הוא זה שבעייתי מאוד לריהוט ולעיצובים החיצוניים והאלומיניום הוא החומר המוביל לבחירה הזאת. לא סתם ריהוט חוץ מיוצר מאלומיניום בעיקרו וכך גם החיפויים, חיפויי אלומיניום לא ישנו את צבעם, לא יתקלפו ואף לא ידהו. תוכלו ליהנות מהם אחרי שנתיים בדיוק באותה מידה שנהניתם מהם ביום הראשון.
  • חיפוי אלומיניום לקירות חוץ היא הבחירה הטובה ביותר גם בזכות היכולת לעצב את האלומיניום. ניתן להזמין חיפויי אלומיניום מהמבחר הרחב של חיפויים שמציעות החברות השונות אך גם לבחור חיפוי מותאם אישית. תוכלו ליצור איזה חיפוי שרק תרצו ובוודאי יצא לכם כבר לראות פסלי דמות מאלומיניום או פסלים מאלומיניום. מדובר בחומר חזק אך גמיש מאוד ויחסית דק ולכן גם משקלו הנמוך שמאפשר התקנה בטוחה.

חיפוי בכל צבע שרוצים

באמצעות חיפוי אלומיניום לקירות חוץ תוכלו לקבל איזה צבע שרק תרצו. ניתן לחפות את הקירות החיצוניים בחיפויים לבנים בדמות קווים או חיפויים יותר עגולים, תוכלו לבחור בחיפויים כחולים שיכולים להשתלב עם החלונות בצורה טובה או חיפויים דמויי עץ מה שייתן לכם מראה טבעי אך מצד שני בלי כל החסרונות של תחזוקת העץ.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?