חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי בתים פרטיים

לתת לבית את מה שמגיע לו

בית פרטי הוא לא דבר של מה בכך וכיום כל אחד חולם על פיסת אדמה משלו. רוב הבנייה בימינו היא בנייה לגובה ואם כבר יש לכם בית פרטי עם גינה וחנייה כדאי מאוד שתדעו איך לעצב אותו. בתים פרטיים מאז ומתמיד זכו לאפשרויות העיצוב הכי גדולות שיש בעיקר בגלל השטח הרחב ובגלל הגינה הטבעית שיש להם. חיפוי בתים פרטיים הפך להיות הלהיט המכהן בימינו והוא יכול להוסיף לכל בית את העיצוב שהוא צריך. עיצוב כפרי על ידי שילוב של עץ, עיצוב יוקרתי על ידי אלומיניום או ברזל וגם חיפויי אבן יכולים להילקח בחשבון.

חיפוי בתים פרטיים: דברים שכדאי לדעת

  • לפני שמחפים את הבית הפרטי חשוב לזכור שכל הבית צריך להיות מעוצב בהרמוניה. מצד אחד לא כדאי להגזים בחיפוים ובכך להוריד מערכם ומצד שני לא להציב חיפוי אחד קטן שלא יורגש או שייראה מוזר. חשוב לקבל עצות ממעצב פנים או אדריכל שיסביר לכם כיצד אפשר להפוך את הבית למיוחד. אנשים רבים משקיעים כסף רב בחיפויים שהיו יפים לבתים אחרים ולבית שלהם, למבנה וגם לעיצוב הגינה והשער הם כלל לא מתאימים.
  • התאמה של החיפוי לעיצוב המקורי הוא צעד שחייבים לקחת בחשבון. למשל, בתים שיש להם גדר מעץ או גדר חיה יתאימו יותר לחיפוי עץ. מצד שני בתים שיש להם גדר מאבן ואבנים שמשתלבות בבית עוד מהעיצוב הקודם יכולים להמשיך את אותו קו עם חיפויי אבן מתאימים או חיפויי ברזל. גם את הצבעים חשוב להתאים ולא לבחור צבעים שיוצרים ניגודיות גדולה מידי וכך יהיה נוח לעין להביט בחזית הבית כאשר ההרמוניה באה לידי ביטוי.

להבדיל בין חיפוי חיצוני לחיפוי פנימי

כשבוחרים חיפוי לבית חשוב מאוד לבחור חיפויים שמתאימים לאזור בו הם נמצאים. חיפוי בתים פרטיים כולל גם חיפויים חיצוניים ולכן יש צורך להתאים אותו היטב לתנאים החיצוניים מה שלא צריך להילקח בחשבון בחיפויים פנימיים. בחירה של חיפוי לא מתאים תוך התחשבות רק בטווח הקצר ובעלויות נמוכות עלולה לבזבז לכם יותר כסף מאשר חיפוי איכותי עמיד לאורך שנים.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?