חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי גג אלומיניום

אל תשאירו את הגג מאחור

כשמעצבים את הבית קל מאוד לזכור שצריף לעצב את הגינה ואת הסלון אך קשה מאוד לזכור שגם את הגג צריך לעצב ואם לא הבית שלנו ייראה די מוזר. אמנם חיפוי גגות אמור להיות חלק עיקרי בעיקר אצל בתים פרטיים אך המשמעות של הגג בעיצוב כל הבית ובאווירה שהוא משדר מכרעת. עיצוב הגג יכול להתקבל בעיקר באמצעות אלומיניום או כל מתכת אחרת שתהיה חזקה מאוד. חיפוי גג אלומיניום הוא אחד החיפויים המוצלחים ביותר שיש מכמה סיבות ובעיקר בגלל העמידות שלו. ניתן לחפות את כל סוגי הגגות כולל גגות שטוחים, גגות רעפים וכולה.

חיפוי גג אלומיניום: מגוון רחב של יתרונות

  • חיפוי אלומיניום יכול להתאים לכל גג החל מגגות קטנים וגגות גדולים מאוד. ניתן להתאים סוגים שונים של חיפויים כאשר העובדה שמדובר באלומיניום, חומר גמיש מאוד לעיצוב אך חזק מאוד מצד שני, תורמת מאוד לעניין. בעזרת האלומיניום ניתן ליצור גגות רחבים וחזקים שיכולים להוסיף למראה של המבנה כולו וכמובן להוסיף לו הרבה צבע כאשר את האלומיניום ניתן לצבוע בגוונים שונים של צבעים.
  • חיפוי גג אלומיניום לא רק תורם מאוד לעיצוב אלא מגן על המבנה כולו. אלומיניום אמנם חומר שגמיש מאוד לעיצוב אך חזק מאוד מצד שני ולכן ניתן להשתמש בו כדי להגן עלך הגג מפני רטיבות. חיפוי גגות כזה מתאים גם למרפסות ולסככות ואין סיבה שלא יתאים לגגות גדולים הרבה יותר כדי למנוע מהגג עצמו להיהרס. האלומיניום עמיד למים ולשמש ולמעשה כל מזג אוויר בישראל לא אמור להפריע לו.

חיפוי הגג כבר מרגע ההקמה

אמנם במגזר הפרטי רק כמעט ורק בתים פרטיים יוכלו ליהנות מחיפוי גג אלומיניום אך בימינו כל יזם נדל"ן וכל אדריכל רוצים לעצב את הגג המושלם לבית המושלם ולכן ניתן לראות את החיפויים עוד מרגע ההקמה. חיפויי עץ, חיפויי אבן וכמובן חיפוי גג אלומיניום, כולם מיושמים לבנייני משרדים, בנייני קומות מרשימים, עסקים וכולה. חיפוי האלומיניום נפוץ מאוד וזול יחסית לעיצוב שמתקבל כאשר ניתן באמצעותו לעצב מוסדות גדולים, מבנים ציבוריים וגם המבנים הגדולים ביותר כמו אולמות ספורט וקניונים.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?