חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי דמוי עץ לקיר חיצוני מחיר

חיפוי מעוצב ועמיד בדיוק כמו שאתם מחפשים

אם אתם רוצים לעצב את הבית בצורה הכי פשוטה ומועילה, חיפוי לבית נועד בדיוק בשבילכם. יש כל כך הרבה דוגמאות של חיפויים מכל כך הרבה חומרים שלכם נשאר רק לבחור. למרות שיש חיפויי אבן וחיפויי זכוכית אתם בוחרים דווקא בחיפויי עץ ועם כל האהבה שלכם לאווירה הטבעית שהם משדרים מדובר בחיפויים שיכולים להיות מאוד בעייתיים בעיקר כשרוצים להתקין אותם במקומות שלא יועילו עמם כמו למשל במקלחת, במטבח או בקירות החיצוניים. במתארים הללו חיפוי עץ יכול להיות בעייתי מאוד בגלל הלחות שהוא יספוג ובמקומות חיצוניים גם בגלל השמש החזקה והרוחות.

 

אולי יעניין אותך גם >> פרגולות אלומיניום דמוי עץ 

 

חיפוי דמוי עץ: הפתרון לכל הבעיות

חיפוי אלומיניום דמוי עץ יכול להיות הפתרון המושלם לאלו שלא מוכנים להתפשר על המראה של חיפוי העץ שהם רוצים לאמץ בכל מחיר לביתם אך מצד שני רוצים להתקין אותו במקום בעייתי שלא מאפשר לו להחזיק מעמד יותר מידי זמן. לחיפוי דמוי עץ לקיר חיצוני מחיר גבוה יחסית לשאר החיפויים בגלל העובדה שהוא צריך להיות עמיד יותר. אם חיפוי עץ היה עולה בין 80 ל-120 שקלים למטר רבוע אחד, לחיפוי דמוי עץ לקיר חיצוני מחיר שנע בין 150 ועד ל-350 שקלים למטר רבוע.

לא כל החיפויים מגיעים במטר רבוע ויש כאלו שיתומחרו דווקא לפי מספר החיפויים שיותקנו במידה ומדובר בקורות או בלוחות דמויי לבנים. יש הרבה סגנונות לחיפויים אלו ומה שמשפיע על המחיר הוא בעיקר העיצוב. אמנם לחיפוי קירות חוץ מדמוי עץ המחירים גבוהים באופן מגמתי יותר מאשר חיפויי העץ אך המחיר שלהם יכול להיות נוח אם תבחרו בחיפויים יותר זולים או שתבצעו סקר שוק מעמיק דבר שיכול להוזיל מחירים בצורה משמעותית.

שווה להשקיע בחיפוי איכותי

לחיפוי דמוי עץ לקיר חיצוני מחיר גבוה יותר אך בצדק, הוא איכותי מאוד ומחזיק מעמד לעשרות שנים. שינוי כזה בבית הוא לא מסובך מידי ולמעשה גם אם תרצו להסיר את החיפוי תוכל לבצע זאת בלי בעיה בעיקר בגלל העובדה שחיפויים כאלו מותקנים ברובם באופן מכני ולא בהדבקה כלשהי. החיפוי עצמו מוסיף בית הרבה חן וגם במידה ותרצו למכור את הבית, החיפוי יכול למשוך יותר קונים ואף להוסיף לערכו.

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?