חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי דמוי עץ

כשרוצים אווירה טבעית בלי החסרונות של העץ

חיפויים לקירות כבר מזמן נכנסו עמוק ביותר לתודעת הישראלים וניתן לראות היום חיפויים חיצוניים ופנימיים כמעט בכל בנייה חדשה. גם בתים ישנים רבים הבינו שזו הדרך שלהם לקבל עיצוב מחדש והחליטו להתקין חיפוי מעץ הסלון, בחדר השינה או בחזית הבית. אנשים רבים בוחרים דווקא להתקין חיפוי דמוי עץ שיכול להיות נפלא מבחינה עיצובית אך מכיל את כל היתרונות שאין לעץ כמו למשל המחיר והתחזוקה המינימלית. חיפוי לעץ אמנם משתלם עבור התמורה שהוא נותן אך עדיין בעיצוב כולל של הבית הוא יכול לעלות לא מעט ולכן האלומיניום וחומרים אחרים דמויי עץ יכולים להוות תחליף הולם.

היתרונות בחיפוי דמוי עץ

  • חיפוי דמוי עץ בדרך כלל עשוי מאלומיניום והוא מכיל יתרונות רבים על פני העץ. מצד אחד האלומיניום נראה ממש כמו עץ מרחוק, למרות שהוא לא מרגיש ככה, וככה שומר על האווירה הטבעית שהרבה אנשים רוצים אצלם בבית, במשרד או בעסק. מצד שנים האלומיניום נהנה מתחזוקה מינימלית ששואפת לאפס כך שניתן לעזוב אותו למש חודשים ארוכים בלי לדאוג שהוא יתבלה, יתקלף או הצבע שלו ידהה. אמנם גם עץ איכותי יחזיק מעמד לאורך שנים רבות אך המחיר שלו יהיה גבוה הרבה יותר.
  • בעזרת אלומיניום ניתן לבצע עבודה הרבה יותר קלילה. בעוד התקנה של חיפוי מעץ דורשת כוח פיזי רב בהרמת הקורות במידה ומדובר על קורות גדולות, או דיוק רב בעבודה עם עץ רגיש שיכולה לגרום לנו לפספס קדיחה או הברגה מסוימת ולהרוס את החיפוי. חיפוי דמוי עץ קל מאוד, קל לנייד אותו להרים אותו והעבודה איתו פשוטה הרבה יותר.
  • חיפוי דמוי עץ הוא חומר גמיש למדי. יתרון זה בא לידי ביטוי בהתקנה יותר קלילה, יצירת פרופילים ודוגמאות שאי אפשר באמצעות עץ והתאמה יותר טובה לפני השטח ולעיצוב הקיים. יחד עם זאת עץ יוצר לכלוך רב בהתקנה שלו ובניסור שלו כולל בהתקנה עצמה מה שלא קורה עם חיפוי דמוי עץ.

חיפוי דמוי עץ לקירות חיצוניים

חיפוי דמוי חץ לקירות חיצוניים הוא הדבר הכי טוב שתוכלו לקבל. אמנם עץ טבעי יכול להרגיש לכם יותר פסטורלי בעיצוב הבית אך לא תרגישו בכך שחיפוי דמוי עץ לא באמת עשוי מעץ אמיתי. להיפך, אתם תבינו שההחלטה שלכם הייתה נכונה כשתראו כיצד החיפוי מחזיק מעמד לשנים רבות בלי להיהרס.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?