חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי חוץ לבתים פרטיים

בית מדליק בפעולה אחת פשוטה

אם אנחנו מסתכלים על כל הבתים שנמצאים בקרבתנו, הבתים הפרטיים, נוכל להבין שעיצוב זה דבר שדורש הרבה יצירתיות. אנשים רבים בונים את הבתים שלהם ומבזבזים בטון רב רק על דוגמאות עיצוביות שבכלל לא משמשות את הבית שלהם לא ליצירת חדרים נוספים וגם לא להגנה מהשמש. אנשים רבים מנסים ליצור את הדוגמאות והעיטורים הכי יוקרתיים כדי לגור באיכות אך לפעמים כל מה שצריך זה חיפוי מעץ. חיפויים מעת יכולים להיות הדבר הטוב ביותר שקרה לבית שלכם ולא סתם מעצבני פנים רבים ממליצים עליו בחום אך חשוב לדעת שהעץ יכול לשמש גם בחיפוי חוץ לבתים פרטיים ולא רק לשימושים פנימיים.

חיפוי חוץ לבתים פרטיים: כך תבחרו נכון

  • בתים פרטיים הם הבתים שהיד לעצב אותם היא הרחבה ביותר. לא תמיד כל חזית הבית נראית מבחוץ ויש אזורים בבית שאם ננטוש אותם מבחינה עיצובית זה פחות יורגש, אך בכל מקרה כדאי להשקיע בכל הצדדים ולתת דוגמה אחידה לכל הבית. חיפוי חוץ מעץ הוא פתרון נהדר אף לפני שתבחרו דוגמה חשוב לבחור חברה איכותית שתספק חיפוי עמיד ואיכותי כמו שאנחנו מצפים לקבל. חיפויים חוץ הם בעייתיים מאוד בגלל הסיבה ששמש חזקה כולה לשנות להם את הצבע, הגשם יכול לנפח אותם והתקנה לא איכותית תיגמר בחיפוי על הקרקע אחרי רוח חזקה.
  • אחרי שבדקנו שהחיפוי איכותי ביותר הגיע הזמן לבדוק את כל דוגמאות. חשוב לקחת את הזמן כשבוחרים את החיפוי הבא שלכם. כשמסתכלים על האפשרויות הרבות לחיפוי חוץ לבתים פרטיים מבינים שיש כל כך הרבה מבחר שחייבים לנסות לדמיין היטב כיצד החיפוי ישתלב אצלנו בבית. אם יש לכם גינה, גדר חיה או אפילו עץ, נסו לבדוק מה ישתלב איתו הכי טוב כדי שהאווירה הטבעית שיש תגדל.

חיפויי חוץ מעץ לגינה

לא רק חזית הבית צריכה לקבל חיפוי חוץ וחשוב לזכור גם את המרפסת או את הגינה. גם חלקים אלו בבית הם חלקים שאנחנו אוהבים לשבת בהם וכשמחפשים חיפוי חוץ לבתים פרטיים חייבים לקחת אותם בחשבון.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?