חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי עץ לקירות חוץ

חיפוי עץ גם מחוץ לבית

אנשים רבים חיפוש את הדרך שלהם לבית מעוצב וקיבלו את החיפויים מעת. חיפוי עץ הוא פתרון נהדר לא רק לפנים הבית אלא גם מחוצה לו. ממש כמו שאנשים רבים מתקינים חיפויים מעץ ומכול מיני סוגים אחרים בסלון שלהם, בחדר השינה, בחדר הילדים ואפילו במטבח, גם הקיר החיצוני יכול לקבל עיצוב מהפנט לגמרי בעזרת חיפוי איכותי מעץ בצורת קורות, משטחי עץ מעוצבים עם עיטורים או כל רעיון אחר.

מה חשוב לבדוק לפני שקונים חיפוי עץ לקירות חוץ?

  • חיפוי עץ לקירו חוץ בראש ובראשונה חייב להיות חזק. חיפוי עץ הוא אמנם חיפוי איכותי אך תנאי מזג אוויר יכולים לפגוע מאוד. התנאים בחוץ הם לא התנאים בסלון, ובעונות הקשות כמו החורף עם גשמים עזים ורוחות חזקות יחד עם השמש החזקה של הקיץ יכולים להזיק לחיפוי מאוד. כדי לקבל חיפוי שלא דוהה לו הצבע, שאינו מתקלף, שנשאר יציב ביותר, חושב לרכוש חיפוי איכותי ועמיד. גם איכות ההתקנה חשובה מאוד כיוון שהתקנה לא חזקה ורשלנית יכולה לפגוע מאוד בעמידות החיפוי שנמצא בקיר החיצוני שלכם.
  • חיפוי עץ לקירות חוץ זו אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל עיצוב חוץ לבית בקלות אך חשוב מאוד להתאם את החיפוי למקומות הנכונים. הרבה אנשים מרגישים מעצבים בנפשם ומתאימים כל מיני פריטי עיצוב וגם חיפויים לקירות בעצמם אך לפעמים שווה לקבל חוות דעת מכמה אנשים כדי לראות מה הכי כדאי. אפשר להיעזר במעצב במידת הצורך כדי שיכוון אותנו לסטייל נכון שאנחנו מחפשים.

בתים איכותיים עם חיפויים מעניינים

חיפוי עץ לקירות חוץ הוא החיפוי הכי מוכר שיש. אמנם יש חיפויי לבנים, חיפויים מזכוכית ואפילו חיפויי ברזל יוקרתיים אך חיפוי בעץ הוא החיפוי הנמכר ביותר כי עץ משתלב נהדר עם הבניין. החיפוי נותן אווירה קצת יותר טבעית גם לבניינים הכי גדולים שנראים לנו כמו מפלצות בטון. הוא משתלב נהדר לא רק בחזית של הבית אלא גם במרפסות, בקירות חיצוניים בגינות וגם במוסדות ציבוריים כמו ספריות עירוניות, בתי ספר ועוד.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?