חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי עץ לקיר פנימי מחיר

חיפוי עץ לקיר: הדרך המשתלמת לעצב את הבית

אנשים רבים רוצים לעצב את הבית שלהם קצת אחרת, להוסיף לעיצוב הקיים אך לא להגזים עם העלות שיכולה להיות אלפי שקלים. אין צורך ברהיטים מוגזמים ובמעצב צמוד שייתן לבית שלכם סגנון שונה, אפשר פשוט להשאיר את הבית כמו שהוא ולהוסיף חיפוי עץ קטן שפשוט ישנה את הכול. חיפוי עץ הוא כל מה שתרצו: הוא יוקרתי, הוא צעיר, הוא רענן, הוא רשמי. אפשר לבחור ממגוון רחב של חיפויים וההתקנה שלו פשוטה וזולה. לחיפוי עץ לקיר פנימי מחירים נוחים למדי החל מחמישים מטרים למטר רבוע ועד מאתיים שקלים ויותר לדגמים יוקרתיים.

מה המחיר של חיפוי עץ לקירות פנימיים?

  • בגלל שמדובר בקירות פנימיים העמידות של חיפוי העץ יכולה היות פחותה מאשר קירות חיצוניים. מכיוון שאין סכנה של דהיית צבע בגלל שמש חזקה, רוחות שיכולים לפגוע בחיפוי או גשם שיכול להזיק לו המחיר יהיה נוח יותר אך עדיין הוא תלוי בכמה גורמים. הגורם הראשון הוא כמובן הגודל. לחיפוי עץ לקיר פנימי מחיר של מטר נע בין חמישים למאתיים שקלים אך ככל שתבחרו שטח גדול יותר כך יותר סיכוי שתקבלו מחיר טוב יותר עבור כל ההזמנה, אפילו אם תבחרו מאותה חברה שמתקינה כמה חיפויים שונים לכל מיני מקומות בבית.
  • חיפוי עץ עדיין מאוד משתלם גם אם תבחרו חיפוי מאוד איכותי ויוקרתי. נניח תבחרו חיפוי שעולה מאה שקלים למטר רבוע, בסלון יש שלושה מטרים רבועים ובקיר שלם יש 22עשרה, קיבלתם עיצוב איכותי מאוד לבית שישנה את הפנים שלו בין שלוש מאות שקלים ועד אל שקלים. שיפוצים עולים כמה עשרות אלפים ואם תרצו תוכלו לבצע סקר שוק קצר שגם יוזיל את העלויות הללו עוד יותר.

החיפוי הכי מתאים עבורכם

לחיפוי עץ לקיר פנימי מחיר משתנה בהתאם לסוג החיפוי. ישנם חיפויים מאוד יוקרתיים שהדוגמה שלהם תהיה יוצאת מן הכלל והם יעלו מחיר גבוה יותר מחיפוי סטנדרטי. לא רק העיצוב משפיע על המחיר אלא גם איכות החיפוי ולכן בבחירת חיפוי חשוב לבחור חברה איכותית וחיפוי איכותי. חשוב לבחור חברה אמינה שעובדת עם היצרנים המוכרים והמובילים בתחום כדי שנדע שאנחנו בוחרים נכון.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?