חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי עץ לקיר

הכירו את החיפוי הנמכר ביותר

חיפויים לקירות הם כבר מזמן לא טרנד עולה בבתים בישראל, הם מוצר שאנשים מכירים ומיישמים מידי יום. לחיפויים יש יתרונות עצומים של עיצוב ושבירת שגרה שבתים רבים רוצים לקבל במינימום מאמת ובתשלום מועט עבור התמורה שהם מקבלים לשנים ארוכות. חיפוי עץ לקיר הוא אחד החיפויים המוצלחים ביותר כיוון שלעץ יש תכונות מדהימות והוא משרה אווירה יוקרתית בקלות אפילו בחיפוי קטן יחסית. חיפוי עת לקיר יכול להפוך קיר משעמם לקיר הכי אטרקטיבי בבית ולהיות פינה מעוצבת מאוד בסלון, בחדר השינה ואפילו בגינה.

חיפוי עץ לקיר: נשאר לכם רק לבחור איזה

  • יש כל כך הרבה סוגים של חיפויי עץ לקירות כך שנשאר לכם רק לבחור מה מתאים לכם. ניתן לבחור ממגוון רחב שכולל את עץ הארז האמריקאי או עץ איפאה ברזילאי ואלו רק שניים מבין המבחר שכולל עשרות דוגמאות וסוגים. יש חיפוי מעץ מלא לעומת חיפוי דמוי עץ וכל בחירה שלכם יכולה להיות אך חשוב מאוד לבחור חיפוי שיהיה עמיד לאורך שנים רבות ולא ידרוש החלפה או תחזוקה קפדניים. ניתן ליצור חיפוי עץ בכל הקיר או רק בחלק ממנו, ניתן לשלב אותו לפי צבע הרהיטים וכולה.
  • חיפוי עץ לקיר לא מתאים רק לבתים פרטיים. משרדים רבים אימצו את החיפוי ויחד עם פרקט החיפוי יהיה מושלם. הצבע של העץ והברק שלו נותן תחושה יוקרתית וכך גם אנחנו יוצרים פינה מאוד מושכת במשרד. חיפוי העץ יכול להיות דמוי קורות מקבילים או קורות צרים של שתי וערב ועוד.

חיפוי עץ לקיר חיצוני

חיפוי עץ לקיר לא חייב להיות חיפוי פנימי וחיפוי כזה אפשר להתקין גם בחזית הבית או במרפסת. ישנם עצים יקרים מאוד וישנם עצים יקרים פחות וחשוב לבחור עת איכותי שיכול לעמוד בתנאים חיצוניים. עיצוב כזה לחזית הבית יכול לשפר מאוד את הנראות שלו בהשקעה נוחה יחסית, ולתרום לאווירה הטבעית של הבית. בתים עם גינה יהיו מושלמים להתקנת חיפוי מעץ ויחד עם גדר חיה ההרמוניה תהיה מושלמת. חשוב לזכור שבכל מה שמיועד להיות חיצוני האיכות צריכה להיות הקריטריון הראשון בשיקולים שלנו.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?