חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יתרונות של פרגולות אלומיניום

אלומיניום הוא חומר גלם נפוץ שמשמש בין היתר לטובת בניית פרגולות. הנה למשל כמה יתרונות מיוחדים של פרגולות אלומיניום בהשוואה לפתרונות קירוי מחומרי גלם אחרים:

א. תחזוקה – אין צורך בשום סוג של תחזוקה על מנת לשמור על המראה החדש והמרשים של האלומיניום. אפשר לנקות את הפרגולות אחת לתקופה מסוימת עם מעט מים וסבון, כי הן עמידות לתנאי מזג אוויר קיצוניים ולא מחלידות. אלומיניום הוא גם חומר עמיד בפני מזיקים ואין צורך לחשוש מפני בלאי.

ב. מגוון צבעים ודגמים – אפשר לייצר את הפרגולות בהזמנה אישית לפי צרכי הלקוח. ההזמנה מתבצעת מתוך קטלוג מרשים של צבעים ודגמים. ניתן להתרשם מהקטלוג הקיים של הפרגולות, או להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התאמת הפרגולות לגודל החצר, הגינה, המרפסת והגג.

ג. חיבור הפרגולה – אנשי מקצוע בתחום הפרגולות יכולים להשתמש באלומיניום כדי לחסוך את הצורך בחיבור לרצפה עם רגליים. החיבור מתבצע לקיר באמצעות מחברים שמעוגנים אליו ומבטיחים יציבות ועמידות לאורך זמן.

ד. אחריות ובטיחות – פרגולות אלומיניום נחשבות בטוחות יותר בהשוואה לפרגולות עץ. מלבד העובדה שיש חברות שמעניקות תקופת אחריות ארוכה על הפרגולות, הן לא סובלות מדליקות ושריפות. הפרגולה מומלצת לבתי משפחות ומתאימה גם לאזורים פתוחים ושטחים ציבוריים.

מה הקשר בין פרגולות לבין חיסכון אנרגטי?

רוב האנשים לא מביאים בחשבון את ההשפעה של הפרגולות על צריכת החשמל בבית או בעסק. במדינה חמה כמו ישראל, לכל מטר של צל יש משמעות אדירה מבחינת החיסכון האנרגטי. כך למשל ניתן להתקין פרגולות כפתרון קירוי ולחסום כניסה ישירה של השמש לתוך חלל הפנים בבית ובמשרד. התוצאה היא פעולה יעילה יותר של מערכות המיזוג וחיסכון של מאות שקלים בשנה.

פרגולות אלומיניום גם עוזרות להפחית את עלויות החימום בחורף. הם מספקות גישה לשמש לאורך עונות המעבר וכך מונעות את הצורך בהפעלה מיותרת של אמצעי חימום. בנוסף, הפרגולה מנצלת את השטחים המתים ומתאימה גם לגינות קטנות במיוחד. אפשר להתקין את הפרגולה לצד הבית, בחניה, בכניסה ובכל מקום אחר במרחב הפנוי.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?