חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה פרגולת אלומיניום?

הגיע הזמן לפרגולה חדשה

בין אם מעולם לא הייתה לכם פרגולה ובין אם יש לכם פרגולה ישנה ובלויה, הגיע הזמן לחפש פרגולה חדשה. תהליך חיפוש הפרגולה חייב להיות מעמיק ובמידה וכבר הייתה לכם פרגולה שנהרסה עם השנים, כדאי גם ללמוד מהטעויות ולהפיק לקחים. פרגולה מעץ היא אמנם הפרגולה הנפוצה ביותר בארץ אך בסופו של דבר מדובר בפרגולה שמצריכה טיפול ושימור כל שנה. אמנם הדבר נשמע פשוט אך עובדה שמשפחות רבות לא מתחזקות אותה עד שכעבור כמה שנים הן שמות לב שהיא ממש לא מזכירה את עצמה כמו שהיא נראתה בעת התקנתה. אמנם פרגולות מאלומיניום ידועות כאיכותיות ויקרות יותר אך נשאלת השאלה כמה עולה פרגולה אלומיניום?

כמה תעלה פרגולה מאלומיניום?

  • כאשר בוחרים פרגולה מאלומיניום צריך לקחת בחשבון שהמחירים יכולים להיות כפולים ואף משולשים מאשר פרגולת עץ. עם זאת, חשוב לזכור שפרגולה מאלומיניום איכותית הרבה יותר, מחזיקה מעמד זמן רב ולמעשה יכולה דווקא לחסוך לכם כסף במבט לטווח הרחוק. פרגולה מאלומיניום נעה החל מחמש מאות שקלים למטר רבוע ויכולה להגיע גם למעלה מאלף שקלים. לצורך המחשה לחישוב קצר, פרגולה שגודלה כעשרה מטרים רבועים יכולה לעלות כעשרת אלפים שקלים, אמנם הוצאה לא קטנה אך פותרת לכם מגוון בעיות.
  • בשאלה כמה עולה פרגולה אלומיניום חשוב לדעת שמחירי הפרגולה יכולים להשתנות בצורה ניכרת בהתאם לסוג הפרגולה. אמנם חומר האלומיניום יקר יותר אך עדיין קיימים סוגים רבים של פרגולות, כשהמחיר משתנה בעיקר לפי העיצוב והסגנון, לפי עובי הקורות, לפי צורת ההתקנה וגם לפי החברה עצמה. חברת שמהוות שם ודבר בתחום יכולות לבקש סכומי כסף גבוהים משמעותית מחברות אחרות מה שלא בהכרח מבטיח פרגולה איכותית יותר.

פרגולה חדשנית עולה יותר

פרגולה מאלומיניום מסתמנת כבחירה כדאית לטווח הארוך בעיקר אם עושים סקר שוק ומגיעים למחירים נוחים יותר, אך חשוב לזכור שיש גם אפשרות לפרגולות מתוחכמות יותר כמו פרגולות תלויות או פרגולות בעלות מנגנון נפתח. לכן כשאתם מבררים כמה עולה פרגולה אלומיניום חשוב שתכירו את הסוגים השונים שקיימים, כיוון שפרגולה עם מנגנון נפתח אמנם יכולה להוסיף לא מעט כסף אך תיתן לכם חווית שימוש שונה לחלוטין.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?