חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחירים לפרגולות למרפסת

כמה עולה פרגולה למרפסת?

אנשים רבים רוצים ליהנות מפרגולה במרפסת כמו כמעט כל משפחה בישראל, זהו צורך הכרחי נוכח הימים החמים שפוקדים אותנו בכל שנה. עם זאת, פרגולה יכול לעלות לא מעט כסף ובחישוב קל יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים אפילו כשמדובר על מרפסת קטנה. לפרגולה למרפסת מחירים גבוהים יותר במידה ובוחרים חברה איכותית ומוכרת, כאשר גם סוג הפרגולה שנבחר הוא יקר מהשאר. ישנן מספר דרכים להגיע להצעות משתלמות יותר, גם בהתאם למה שאתם באמת צריכים וגם על ידי בירורים מעמיקים וסקר שוק מקיף.

כיצד אפשר להוזיל את המחירים בהקמת פרגולה?

  • ראשית, חשוב לזכור שישנן פרגולות להקמה עצמית. פרגולות אלו יכולות להיות הפתרון למחיר זול אם כי תצטרכו ידע בבנייה, הרבה זמן וכנראה שלא מעט עזרה, הקמת פרגולה כוללת שימוש במקדחות, פטישים ומסמרים ולא לכל אחד יש את הכישרון הנדרש כדי לבנות אותה בצורה נכונה ובטוחה כך שלא תסכן אף אחד מיושביה. עם זאת, גם מי שרוצה פרגולה שתותקן אצלו במרפסת ולא להתקין אותה באופן עצמאי יכול למצוא דרכים אחרות לחסוך בעלויות.
  • ייתכן כי לפרגולה למרפסת מחירים שונים בין החברות השונות כאשר מדובר באותה פרגולה פחות או יותר. יכול להיות שהעיצוב יהיה מעט שונה אך בגדול מה שחשוב בפרגולה זה שהיא תעשה את העבודה ותספק צל, תחזיק מעמד לאורך שנים וגם תתאים לעיצוב. כאשר שלושת התנאים הללו מתקיימים, אפשר לבחור בין הפרגולות כאשר ההצעה הנמוכה יותר יכולה להיות גם הכדאית ביותר בלי חשש שמדובר בחומר לא איכותי. כמו כן מומלץ לבדוק את שטח המרפסת ולחשב את מספר המטרים. לפעמים נמהר להזמין פרגולה תלויה שמחירה גבוה יותר כאשר היא לא בהכרח נחוצה.

פרגולה מעץ זולה יותר

אמנם אין ספק שפרגולה מאלומיניום היא הפרגולה המועדפת אך לפעמים דווקא פרגולה מעץ יכולה להיות אטרקטיבית יותר.כיום לפרגולה למרפסת מחירים נוחים במיוחד כשמדובר בעץ גושני שנפוץ מאוד בארץ, וגם אם הדבר אומר שתצטרכו לצבוע אחת לשנה ולמרוח לקה, הדבר יהיה שווה חיסכון של אלפי שקלים ברכישה.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?