חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צעדים שצריך לקחת לפני שמתחילים לבנות פרגולה בשיטת "עשה זאת בעצמך"

בואו נודה בכך! קבלנים הם יקרים ובכל עת אנחנו יכולים לבצע את המשימה מבלי להשכיר אחד, זה אומר שאנחנו חוסכים כסף. זאת הסיבה לכך שיצרנים החלו לייצר פרגולות בשיטת "עשה זאת בעצמך.
הם הפכו למבנים פופולריים לחצר האחורית והרבה אנשים היו בונים אותן אם הן היו פחות יקרות.

זה המקום שבו ערכות הפרגולה נכנסות. אתם צריכים רק מספר קטן של כישורים, כמה כלים וערכה המכילה את כל החומרים שתצטרכו וכך תוכלו לבנות פרגולה משלכם או סוכה בתוך סוף שבוע אחד בלבד.

אחד מהאתגרים הגדולים ביותר שאתם תתמודדו עימם כאשר תבנו פרגולה משלכם הוא ההחלטה איזו ערכה תהיה הכי טוב עבורכם ולשטח שלכם. תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

* עבור מה אתם הולכים להשתמש בפרגולה הזאת?
* כמה רחבה תרצו שהיה תהיה?
* מה הסגנון שיתמזג בצורה הכי טובה בבית ובשטח שלכם?
* מה סוג של חומר שתרצו להשתמש בו?
* היכן אתם הולכים למקם אותה בחצר שלכם?8

יש פונקציות רבות שהפרגולה יכולה לשמש להן ולכן אתם תצטרכו להחליט על הדרך שבה אתם הולכים להשתמש באחת שאתם בונים. האם אתם רוצים מבנה מסוג סכך קטן שישמש גם ככניסה לגן שלכם? או שאולי אתם מחפשים אחר פרגולה שתכסה את המשטח עץ או הפטיו? או אולי תשמשו בה כמחבוא שבו תוכלו להשאיר את כל הצרות שלכם מאחור ולהתכרבל עם ספר טוב או כוס לימונדה. כעת זה הזמן להחליט מה אתם רוצים שהפרגולה תעשה עבורכם מפני שתהיה לכך השפעה רבה על סוג הפרגולה שתקנו.

יש הבדל משמעותי אם אתם מתכננים להשתמש בפרגולה שלכם בשביל בידור בקנה מידה גדול, שיחות קבוצה שקטות, ג'קוזי או שביל הליכה. אולי אתם רוצים מבנה שיכול לשמש לתפקודים שונים. תעצרו ותחשבו כיצד אתם רוצים להשתמש בפרגולה שלכם כדי שבמועד מאוחר יותר תתלוננו שלא בניתם אותה גדולה או קטנה יותר.

קיימים סוגים שונים של סגנונות פרגולה ואתם צריכים להחליט איזה סוג יעבוד הכי טוב עבורכם.
האם אתם רוצים משהו רשמי עם עמודות לבנות, משהו פרטי עם סורגים בצדדים או שאתם רוצים לבנות משהו שהוא יותר כפרי וניחוח?

אתם יכולים לבחור ערכת פרגולה שמשתמשת בחלקים מעץ, מתכת או פלסטיק ויש נקודות טובות לכל השלושה. פרגולה מעץ תהיה מסוגננת ועמידה אבל היא גם תצטרך יותר תחזוקה מאשר שאר החומרים.
PVC או שרף, לדוגמא, לא דורשים דבר מלבד שטיפה עם באמצעות צינור מידי פעם.

תמצאו מקום שבו אתם רוצים לבנות את הפרגולה לפני שאתם הולכים לקנות אותה. תדעו את הכללים של העיר שלכם כדי שלא תבנו אותה במקום השגוי וצרו קשר עם חברות שירות כדי לגלות היכן הכבלים עוברים כדי שלא תפגעו בהם. בחרו אזור שבו אתם לא תצטרכו להתמודד עם הרבה מים זורמים מפני שאתם לא רוצה לבנות פרגולה בתוך ביצה.

ברגע שלקחתם את כל ההחלטות, זה צריך להיות די פשוט לקנות ולבנות את פרגולת החלומות שלכם בשיטת "עשה זאת בעצמך".

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?