חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכונות ועיצובי הפרגולה

אם אתם רוצים שהנכס שלכם יראה באמת מפואר, אתם צריכים לשקול שימוש בפרגולה.

ניתן לתאר פרגולות כמבנים קורנים ופתוחים שהם בדרך כלל רחבים יותר מאשר סככים. לא רק שהם יפים, הם גם מאוד שימושיים. הם מספקים צל ומאפשרים לצמחים המטפסים לצמוח.

 

 

 

אתם יכולים גם להשתמש בה כרקע לתמונות המשפחתיות שלכם. ברגע שהחלטתם להשתמש בפרגולה, הדבר הראשון שאתם צריכים לגלות הוא איזה עיצוב פרגולה מתאים בצורה מושלמת לצרכים שלכם. החלק למטה יציג בפניכם את תכונות ועיצובי הפרגולה הכי נפוצה שהופכים אותם לייחודיים.

צמוד: כפי שהשם מציע, פרגולות צמודות הן מבנים שיישארו צמודים למקום המגורים שלכם. על בסיס ההעדפה שלכם, אתם יכולים לבנות פרגולה בצידו הקדמי או האחורי של הבית שלכם. הם יכולות להיות מורכבות מחומרים שונים, אתם יכולים לבחור את החומר על בסיס הטעם האישי שלכם. הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לזכור כאשר אתם בוחרים את החומר עבור המודל הצמוד הוא שצריך להשלים את הסגנון של הבית שלכם בצורה מושלמת. זה חייב להיראות כמו הרחבה של הבית שלכם. להלן דוגמא שתגרום להם להבין כיצד פרגולות יכולות להתאים לעיצוב הבית שלכם. אם בבית שלכם כבר קיים משטח מעץ, אתם צריכים לנסות לתת לפרגולה את אותן התכונות של המשטח העץ. אתם יכולים להשתמש באותו סוג של עץ או להשתמש באותו הצבע.

משטח עץ: סוג זה של פרגולות נותר צמוד גם לבית וגם למשטח העץ. כדי להבטיח שעיצוב הפרגולה ועיצוב המשטח משלימים אחד את השני היטב, אתם חייב לבנות את שניהם ביחד. אולם, אם בבית שלכם כבר יש משטח מעץ, אתם תצטרכו לבנות את הפרגולה במועד מאוחר יותר באמצעות חומרים וצבעים משלימים. פרגולות הן תוספות מועילות במיוחד למשטחי עץ הנבנים באזורים שטופי שמש. ניתן גם להשתמש בהן כדי לספק פרטיות וצל לאזורים שהם תחת בנייה. כדי לגרום למבנים הללו להיראות יותר מושכים, אתם יכולים לקשר אביזרים כמו הווילונות החיצוניים. הווילונות לא ישפרו את היופי של הפרגולה, אבל יגרמו לה להיות מקום יותר פרטי. אתם יכולים גם לצרף פמוטים (תהיו זהירים כאשר אתם מניחים עליהם נרות) וקישוטי קיר אחרים לקירות החיצוניים של משטח העץ בפרגולה.

עצמאיים: אתם יכולים למקם את הפרגולות בחופשיות בכל מקום בחצר שלכם. הדבר היחיד שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא התקנת מודל עצמאי נראה מושך למיקום. האזורים הנפוצים ביותר שבו סוג זה של פרגולה מותקן הם: בצד של בריכות השחייה, מעל הג’קוזי, בפטיו ובגנים. המראה של פרגולות עצמאיות מגוון בהתאם לצבעים והחומרים שהשתמשו בהם והעציצים והצמחים המטפסים ששימשו כדי לקשט אותם. החומר הנפוץ ביותר שמשמש ליצירת המבנים הללו הוא עץ, במיוחד עץ ארז.

אולם, אתם גם תתקלו בפריטים שעשויים מאלומיניום וויניל.

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?