חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת פרגולת האלומיניום הנכונה עבור הבית

ישנן מספר סיבות מדוע בעלי בתים בוחרים להתקין פרגולה מאלומיניום איפה שהו בשטח שלהם בכל יום –  לא רק שזה מוסיף אסתטיות לגן שלכם, הם גם מושלמים עבור הגנה על הבית שלכם והאורחים מפני פגעי הטבע. לפני שתסחפו במחשבות על כל הדברים שתוכלו לשמש את הפרגולה עבורם, זה חשוב שתבחרו את האחת שמתאימה לבית שלכם.

בזמן החיפוש של הפרגולה מאלומיניום המושלמת, אתם תבינו שכל העיצובים והסגנונות שקיימים ניתן לפצל לשני קטגוריות שמבוססות על סמך המיקום של המבנה בחצר. הקטגוריה הראשונה היא הכניסה והקטגוריה השנייה היא היציאה.

פרגולת הכניסה תיראה בדרך כלל יותר כמו סוכה ולעיתים היא משתמשת כדי ליצור מעבר אטרקטיבי בין החלקים השונים של החצר כמו אזור הבידור והכביסה.

פרגולת היציאה בדרך כלל ממוקמת לאורך השביל או המדרכה בתוך החצר עצמה. בזמן שהם יכולות לשמש כיצירה של תכונה מדהימה, הם יכולות גם לשמש לסיבות מעשיות יותר כמו מיטת גן מקורה.

כמו כן על מנת להחליט על מיקום הפרגולה (וכמו כן הקטגוריה שתבחרו ממנה), אתם תצטרכו לקחת בחשבון מספר שיקולים נוספים:

גודל: כמה שטח מהחצר אתם תרצו להקדיש לפרויקט הפרגולה שלכם? תזכרו שככל שהמבנה גדול יותר כך הוא יהיה יקר יותר.

צל: ישנם סגנונות שונים שמספקים הרבה צל ויש כאלה שזמינים שמספקים מעט מאוד צל.
תזכרו שאתם תמיד יכולים להגדיל את הצל עם צמחים מטפסים ומטליות.

חומרים: ניתן לבנות פרגולת אלומיניום בשיתוף של מספר חומרים אחרים כמו פוליקרבונט ובד.
תזכרו שזה ישפיע על מחיר המבנה שלכם.

צורה: בזמן שרוב הפרגולות הם מלבניות או מרובעות בצורתן, אפשר לבחור צורה אחרת שמתאימה יותר לבית שלכם, כמו צורה עגולה או אפילו שילוב של מספר צורות.

לאחר שהחלטתם אם הבית שלכם זקוק לפרגולת כניסה או יציאה ולקחתם בחשבון את הגורמים של גודל, צל, חומרים וצורה, פרויקט פרגולת האלומיניום שלכם מוכן להתחיל.
אם לקחתם את ההחלטות מבוסס על הסגנון הנוכחי ומראה הבית שלכם והחצר, סביר להניח שהמבנה הסופי יראה כאילו שהוא תמיד היה שם.

פרגולות האלומיניום

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?