חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי אלומיניום דמוי עץ

ליהנות מהיתרונות בלי החסרונות

בכל פעם שאנו מחפשים מוצר או שירות מסוים אנחנו מיד מחפשים את החסרונות. זה לא שאנחנו פסימיים, אנחנו פשוט מעוניינים לצפות להכי גרוע ולדעת מה יהיה המקרה הקיצוני בכל אחת מהרכישות שלנו וכך בדיוק אנו עושים כשמדובר בבחירת חיפויים לבית. חיפוי עץ למשל הוא דוגמה קלאסית ליתרונות מצד אחד אך בעייתיות מצד שני. אמנם חיפויי עץ יכולים לספק לנו תפאורה טבעית שיכולה להיות מושלמת לבית, לגינה ואפילו לקירות החיצוניים של הבית אך העץ הוא חומר שקשה מאוד לתחזק ויכול להיהרס במזג האוויר הקיצוני במדינה. חיפוי אלומיניום דמוי עץ נותן לכם ליהנות מכל היתרונות של האלומיניום ושל העץ בלי חסרונות כלל.

חיפוי אלומיניום דמוי עץ: הבחירה המושלמת

  • חיפויי עץ זוכים למקום שמור בלבם של הישראלים בגלל החיבה הישראלית לטבע. כולם רוצים בית עם גינה וכולם רוצים אווירה כמה שיותר טבעית ולא סתם פרגולות מעץ הן הפרגולות הנמכרות ביותר במדינה. לעומת האנשים שבוחרים בחיפויי עץ יש את האנשים שהיו שמחים לבחור בעץ בתור חיפוי אך לא מעוניינים להתמודד עם התחזוקה שלו, לא מוכנים למרוח עליו לכה ולא מוכנים להחליף אותו כל כמה חודשים. חיפוי אלומיניום דמוי עץ נותן לכולם ליהנות מחיפוי שבעצם נראה כמו עץ אך בלי כל החסרונות שלו.
  • עם חיפוי אלומיניום דמוי עץ תוכלו לקבל את העיצוב הטבעי שחלמתם עליו בלי צורך לתחזק אותו. האלומיניום הוא חומר עמיד ביותר ולא מפתח חלודה גם אחרי פרקי זמן ארוכים, קל מאוד ליצור איתו תבניות וצורות ביחס למתכות אחרות וכך מצד אחד החיפוי שלכם יהיה יציב וחזק ומצד שני הוא יהיה קל וגמיש לשינוי מה שנותן לכם לבחור ממגוון רחב של צורות.

לבחור איזה סוג עץ אתם רוצים

כשבוחרים חיפויי עץ יש צורך להחליט על סוג העץ כאשר יש עצים בגוונים בהירים ויש עצים בגוונים יותר כהים. אם תבחרו בחיפוי אלומיניום דמוי עץ תוכלו לבחור איזה גוון שרק תרצו וכך למעשה תוכלו לבחור איזה עץ שרק תרצו, החל מעצים יותר אדמומיים לעיצוב חמים יותר לצד עיצובים בהירים יותר שישתלבו מצוין עם קירות בהירים.

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?