חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי אלומיניום לקירות חוץ

הייתם ביריד הדירות החדשות, בחרתם דירה, הקבלן התחיל לבנות, כמובן שהיו עיכובים וכמובן שהייתם צריכים לשלם עליהם. אחרי שסוף סוף נכנסתם לביתכם החדש אתם מגלים שבחורף ובקיץ יש הבדלי טמפרטורה גדולים מאד. בשביל זה יש את חיפוי אלומיניום לקירות חוץ . זהו הפתרון המושלם עבורכם. יותר ויותר ישראלים מבינים שכדי שירגישו באמת בנוח בתוך הבית, הם צריכים להגן בדרך כלשהי על חלק מקירות הבית. זה בעיקר החלק הפונה אל השמש. חיפוי אלומיניום לקירות חוץ נותן את המענה כדי לשמור על הקירות כמו שהם, למרות כל השינויים המבניים שעובר הבית במהלך השנים. היכולת של חיפוי אלומיניום לקירות חוץ להגן על מבנה הקיר החיצוני היא גדולה. החיפוי מבודד ומגן על הקיר מפני פגעי מזג האוויר ונותן הגנה טובה לכל הבית עצמו. בחורף מזג האוויר הסוער אמנם לא יכול הזיק בטווח הנראה לעין בהווה, אבל לאורך זמן בעתיד הרחוק בתהליכים שלוקחים שנים למים יש את היכולת לפגוע בבטון. חדירות של מים למבנה הוא דבר אפשרי. חיפוי אלומיניום לקירות חוץ בא בדיוק כדי למנוע את המצב הזה. החיפוי מגן על הקיר מפני נזילות ומונע מצב שבו המים חודרים מבעד לבטון ומתחילים לעשות נזק. עוד אלמנט חשוב של הגנה הוא בקיץ. הבית חשוף כולו לשמש. במדינה שלנו השמש לא ממש מזיקה על חודשים יולי ואוגוסט שם היא בהחלט יכולה להסב נזק. הטמפרטורות הגבוהות פוגעות בתהליך מתמשך של שנים ועלולות גם לסדוק אותו. זה לא משהו שניתן לראות אחרי שנה או שנתיים. צריך לעבור לפחות עשור וחצי כדי להתחיל להבחין בתופעה. לא בכל בית אפשר לראות את זה. עם ההגנה וחיפוי אלומיניום לקירות חוץ אפשר בהחלט לישון בשקט ולהיות בטוחים שייקח עוד הרבה זמן אם בכלל עד שנראה את הקיר ניזוק. החיפוי נותן גם מראה אסתטי יפה מבחוץ ונראה מרשים ביותר כאשר אתה בונה בית חדש או שעשית שיפוץ. זה בהחלט מוסיף לאווירה ומראה החיצוני של הבית.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?