חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי דמוי דק

הדרך שלכם למראה טבעי בבית

כל אחד רוצה מראה טבעי לבית ויש משהו קסום בזה שהעץ משתלב במתאר העירוני העמוס באבנים ובבטון. חיפוי עץ תמיד יכול להיות צעד נכון ונבון לעבר שגרה הרבה יותר איכותית וחיפוי דמוי דק יכול להיות צעד מושלם לכל דירה ולכל בית. חיפוי כזה יכול להתאים בחיפוי חיצוני וגם בחיפוי פנימי והבחירה יכולה להיעשות במגוון רחב של אפשרויות החל מחיפויים יותר בהירים עד חיפויים הרבה יותר כהים. במקום להתקין דקים שעלולים לעלות הרבה כסף ויכולים להיות אתגר הנדסי לא פשוט בגינה ובטח לא בסלון, חיפוי פשוט יכול להיות אלטרנטיבה מעולה.

חיפוי דמוי דק לסלון אל חזית הבית

  • כשאנו מסתכלים בקטלוגים שונים של בתים מעוצבים אנחנו מיד רואים כיצד חיפוי דמוי דק משתלב היטב. הגיע הזמן להפסיק לקנא ולהבין שחיפוי כזה יכול להיות בעלות נמוכה מאוד ולכן הוא כל כך פופולרי. מדובר בהשקעה לטווח הארוך והבית שלכם ייראה הרבה יותר טוב לשנים ארוכות וגם אם תחליטו לעבור מהבית, הערך לו יעלה ולמעשה לא איבדתם דבר.
  • חיפוי דמוי דק יכול להגיע במגוון רחב של צורות החל מפלנאקים יחסית דקים שיוצרים מראה מיוחד ועד קורות הבה יותר גדולות שיכולות להיות בצבעים מעט שונים אך באותו גוון. מי שלא רוצה קורות ארוכות יכול לבחור קורות אנכיות קצרות יותר או עץ דמוי לבנים כך שיתאימו זה לזה באופן מדויק, שתי וערב, או באופן לא סדיר שייצור אווירה מיוחדת. כל האפשרויות האלו יכולות להיות פשוטות מאוד להתקנה כאשר מדובר בהדבקה יחסית פשוטה לפי מדידות בודדות או באופן מכני באמצעות מברגים.

חיפוי שמתאים לכל מקום בבית

באמצעות חיפוי דמוי דק ניתן להפוך כל קיר משעמם לקיר הרבה יותר ססגוני. ניתן להתקין את החיפויים החזית הבית, בחנייה, בסלון, במטבח וכמובן בחדר השינה. גם החצר שלכם יכולה לקבל שדרוג לא רע בזכות החיפוי החדש שלכם וגם במקומות יותר גבוהים בבית שאליהם נדרש להגיע עם סולם באמצעות מתקין מקצועי. כשבוחרים חיפוי חיצוני חשוב לזכור שהוא אמור להיות עמיד לתנאי מזג אוויר ולא לבחור חיפוי שאמור להיות לשימוש פנימי.

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?