חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי דמוי עץ למטבח

כך תשדרגו את המטבח בצעד אחד פשוש

אחד מהחלקים הכי טובים בבית הוא המטבח. אנשים רבים משקיעים בסלון ובחדרי השינה אך שוכחים את המטבח שיכול להפוך את הבית להרבה יותר יצירתי ומעוצב. לא מדובר רק על כך שהמטבח קרוב מאוד לסלון ולמעשה הוא באותו החלל כמוהו, אלא על אזור בבית שיכול להיות נקי ומעוצב או מלוכלך ושגרתי ומכאן ההשפעה שלו על עיצוב כל הבית. במקום בו יש אביזרים מיוחדים שנמצאים רק במטבח כמו כיריים מעוצבות ושיש איכותי ובדרך כלל אריחי חרסינה או קרמיקה מעצבים אותו, ניתן להוסיף חיפוי דמוי עץ למטבח וכך ליהנות ממטבח שנראה טבעי אך עמיד ביותר.

חיפוי דמוי עץ למטבח

  • התקנת חיפוי במטבח תמיד יכול להיות צעד חיובי אך כל אנשים שינסו להתקין חיפוי עץ יגלו מהר מאוד שזו הייתה טעות. העץ אמנם חומר יפהפה וטבעי אך במתאר לח ובעייתי מלא בריחות ובאדים כמו המטבח, העץ יכול להינזק מאוד. זה מוביל אותנו לפתרון הטוב ביותר, חיפוי דמוי עץ. חיפוי דמוי עץ למטבח עשוי מאלומיניום וכף למעשה ניתן להקנות לו מראה וצבע של עץ אמיתי. למעשה, העיצוב שתרצו יתקבל רק ללא כל החסרונות של העץ.
  • בנוסף לעיצוב שהחיפוי מעניק לכם מדובר על קיר שלם שיהיה מכוסה או חלקים נרחבים ממנו. זה יכול להעניק לכם לא רק עיצוב משודרג אלא יכולת לנקות את המטבח הרבה יותר בקלות. במקום לתת לקיר הגדול והלבן נטול החן לכער לכם את המטבח וגם להפוך למקום מספר אחת לספיגת ריחות, מקום כזה שקשה מאוד לנקות, עם החיפוי כל מה שתצטרכו זה להעביר סמרטוט.

יוצר לכם פינה צבעונית בבית

חיפוי דמוי עץ למטבח יכול להועיל מכל מיני בחינות ולא רק שהוא הופך את המטבח לאיכותי ומיוחד הרבה יותר, הוא הופך כל ביקור שלכם במטבח לאטרקטיבי. במקום להיות במטבח שכולו צבע אחד וכל הקירות בו משעממים, חיפוי דמוי עץ למטבח יכול להפוך את המטבח שלכם לפינה הכי צבעונית בבית. החיפוי יכול להיות בצורה של בלוקים או בצורה של קורות דקות ויהיה לכם תמיד שמח בלב להגיע אליו כאשר חשוב להתאים אותו לעיצוב הכללי ולשאר הפריטים בעיקר בצבע.

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?