חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי דמוי עץ למקלחת

מקלחת מגניבה עם חיפוי דמוי עץ

חיפוי דמוי עץ למקלחת הוא אחד הפתרונות הכי חדשניים שיש כדי לקבל מקלחת מעוצבת. אנשים רבים מנסים לשרד את המקלחת אך המתאר הזה מאוד בעייתי. למרות שכולנו רגילים למקלחת בצבעים בהירים כמו לבן, אפור ולפעמים שמנת, הוספת חיפוי דמוי עץ יכול להיות איכותי מאוד. בפעם הראשונה שתסתכלו על החיפוי זה ייראה לכם מוזר כיוון שהוא נראה ממש כמו חיפוי עץ אמיתי אך למעשה עץ עמיתי לא יכול להיות במתאר מימי ולח כמו המקלחת ולכן החיפוי העמיד שלכם שרק נראה כמו עץ יישאר עמיד גם לאורך שנים ארוכות.

חיפוי דמוי עץ למקלחת: כל היתרונות בחיפוי אחד

  • למרות שרוב הישראלים היו רוצים לשלב עץ בכל חדר בבית, במקלחת הדבר לא אפשרי. העץ אמנם יכול להיות מאוד מעוצב ולהקרין המון חן בתוך אחד החדרים הכי מהנים בבית אך חיפוי דמוי עץ יהיה טוב בהרבה יותר כאשר הוא לא יחליד ולא יינזק. למרות שמדובר במקום פנימי ומוגן פגיעות חיצוניות או משמש, מים חמים שיכולים לגעת בחיפוי ובוודאי אדי מים רבים יכולים לנפח עץ רגיל ולהרוס אותו. עם חיפוי אלומיניום תוכלו להרגיש במקלחת הכי יוקרתית שיש ולדעת שכך היא תישאר לטווח הארוך.
  • הרבה יותר קל לנקות משטחי אלומיניום או משטחים סינטטיים אחרים. חיפוי דמוי עץ למקלחת יכול להיות צעד הכרחי למי שרוצה לנקות את המקלחת בצורה פשוטה יותר . במקום לסבול בניקיון ובצביעה מחדש של כל חדר האמבטיה אפשר פשוט לחפות אותו פעם אחת בחיפוי איכותי וכך לשכוח ממנו לשנים רבות של תחזוקה קשה ומאומצת.

מגוון רחב של עיצובים

חיפוי דמוי עץ למקלחת מגיע במגוון רחב של צבע30ים וסגנונות. ניתן לבחור בחיפוי בדמות קורות ארוכים וניתן לבחור בלוקים. אפשר לעצב בצבעים משתנים באותו גוון או בשינוי דרמטי של צבעים מה שיכול להפוך את המקלחת שלכם למאוד צעירה וחדשנית. מי שרוצה חיפוי סולידי יותר יוכל לבחור אחד בלי בעיה. יש הרבה עיצובים שיכולים להתאים למה שאתם מחפשים ובמידתה צורך ניתן לבחור גם עיצוב שמותאם באופן אישי.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?