חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי עץ למדרגות

לשנות את פני המדרגות

הפיכת המדרגות שלכם להרבה יותר אטרקטיביות מעולם לא הייתה פשוטה יותר. המדרגות נמצאות בבתים רבים ואף פעם לא ייחסו להם חשיבות לעיצוב. המדרגות שלכם יכולות להיות הרבה יותר מעוצבות ממה שחשבתם אם רק תוסיפו להם כמה אלמנטים פשוטים להתקנה כמו למשל חיפוי עץ. חיפוי עת למדרגות יכול להפוך את המדרגות שלכם למדרגות אחרות לחלוטין ולתת להם עיצוב טבעי יותר שמשתלב טוב יותר עם הפרקט, עם הרהיטים בבית או עם ארון או ספריה שתחליטו להציב מתחתם. לא צריך להתקין מדרגות מעץ ומספיק חיפוי עת למדרגות שההתקנה שלו פשוטה מאוד.

היתרונות של חיפוי עץ למדרגות

  • חיפוי עץ למדרגות יכול להיות הפתרון המושלם למי שמחפש מדרגות מעט שונות ושינוי בעיצוב הבית. המדרגות יכולות להיות מדרגות צדדיות או מדרגות שבולטות מאוד בסלון ובכל מקרה המשמעות שלהן לגבי העיצוב משמעותית ביותר. במידה ויש לכם ארון מתחת למדרגות, ספרייה קטנה, פינת מנוחה עם ספה וכמה כריות או מחסן, מדרגות עץ יכולות להשתלב באופן טבעי יותר בעיצוב.
  • מדרגות עם חיפוי עץ הרבה יותר פשט לנקות. קל יותר להבריק את העץ ואם תבחרו עץ איכותי אתם תיהנו מתחזוקה מינימלית בלבד. יש חיפוי עץ למדרגות שיכול להיות גם בתנאים חיצוניים כך שגם במדרגות חוץ תוכלו להמשיך את הקו העיצובי הזה כדי לתת מראה אחיד לבית כולו.
  • התקנת מדרגות מעץ פשוטות למדי ולא צריך יותר מכמה שעות כדי להתקין אותם. מדובר על עיצוב הפיך לחלוטין שגם לא עולה הרבה וגם משאיר לכם מקום לגמישות.

חיפוי עת למדרגות מעץ איכותי בלבד

על מדרגו בדרך כלל אין העמסה גדולה מידי, אין עליהן רהיטים או כל דבר שיכול לשחוק אותן. עם זאת חשוב לשמור על חיפוי העץ שלם וללא שריטות כדי שהעיצוב לא ייפגע. חשוב מאוד לרכוש חיפוי איכותי שישתלב בצורה טובה עם העיצוב שאנחנו רוצים מצד אחד ומצד שני יהיה עמיד לאורך שנים. גם אם החלטתם לבחור עץ יותר זול ופחות יוקרתי חשוב לוודא את האיכות שלו ואת היכולת שלו להחזיק מעמד לתקופה ארוכה כדי שאחרי שנה לא נגלה שהוא כבר מלא שריטות ודורש החלפה.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?