חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי עץ לקיר מחיר

חיפוי עץ לקיר משתלם במיוחד

חיפוי עץ לקיר הוא אחד העיצובים הכי חמים שיש בישראל. אפשר לייחס את זה לאווירה המיוחדת שהוא נותן סלון, במשרד או בעסק, אפשר לייחס את האהבה של ישראלים לשילוב של עץ בבנייה מה שנותן אווירה טבעית ביותר וגם למחיר היחסית נמוך שהחיפויים עולים. לחיפוי עץ לשיר מחיר נוח במיוחד שמתאים לכל כיס מה שמאפשר לכל בית ליהנות ממנו.

למה חשוב לשים לב בהתקנת חיפויי עץ לקירות?

  • חיפויי עץ לקירות יכולים להיות בחירה מעולה לכל בית, לכל מסעדה, עסק א ומשרד. עם זאת, חשוב לזכור שלא משנה עד כמה החיפוי יהיה מיוחד ועד כמה הוא יתאים ביותר, ללא התקנה איכותית החיפוי יכול לא להתאים בצורה מחרידה. כך למשל היו מקרים בהם הותקן חיפוי עץ ולמעשה הברגים בלטו החוצה במקום היות שקועים בקיר כך שהם לא ייראו, וכל העיצוב של החיפוי נהרס לחלוטין.
  • לחיפוי עץ לקיר מחיר גבוה יותר ככל שהאיכות שלו עולה. לא מדובר רק על העיצוב אלא גם על איכות העץ, כך למשל יהיה חיפוי שעשוי מעץ מלא ואיכותי שמשדר ברק יוקרתי ומחזיק מעמד זמן רב לצד עץ פחות איכותי שהאיכות שלו ירודה. גם אם התקציב שלכם נמוך חשוב להבין שלמחיר יש משמעות שתגרום לכם להחליף אותו בעוד כמה שנים או לחלופין לתחזק אותו היטב, לנקות אותו ולשמר אותו באדיקות.

ארז אמריקאי או איפאה ברזילאי?

יש סוגים רבים לחיפוי עץ כאשר המבחר עולה כשמדובר על קירות פנימיים. לחיפוי עץ לקיר מחירים משתנים מאוד ועל סולם המחירים ניתן למצוא הבדלים רבים בין הסוגים השונים של החיפויים כאשר יש סוגי עץ יותר יקרים ופחות יקרים. כך תהליך הבחירה שלכם יכול להתבסס על תקציב, תוכלו לקבוע לעצמכם מה ייראה הכי טוב בבית, כמה אתם מכנים להשקיע, לצמצם את הבחירה לפי שני הקריטריונים האלה ולהקל עליכם מאוד בתהליך הבחירה. חשוב מאוד לזכור שחיפוי עץ לקיר אמנם הוא תהליך הפיך אך כדי למנוע מצב בו אתם מסירים את החיפוי כי הוא מתקלף או לא איכותי, חשוב לבחור מראש יצרן איכותי וספק אמין שיתקין אותו במקצועיות.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?