חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי קירות בעץ

הדרך שלכם לבית מעוצב

בית מעוצב הוא בית שכולנו רוצים. העיצוב לא נועד רק מתי שאורחים מגיעים אלינו וצריכים לזרוק מחמאות אלא נועד בשבילנו כדי שהבית שלנו ישרה את האווירה שאנחנו רוצים שהוא ישרה, את האווירה שתהיה הכי נעימה למחייה ולשהות עם כל המשפחה. לפעמים אנחנו רוצים אווירה יוקרתית לפעמים אנחנו רוצים אווירה צעירה ומעט יותר מודרנית ולפעמים אנחנו רק רוצים לטפל איזה קיר לבן גדול ומעצבן שנמצא לנו בבית ואין לנו אפילו תמונה מתאימה לתלות עליו. חיפוי קירות בעץ הוא הדרך שלכם לקבל את כל מה שרציתם בלי בעיה ועם השקעה זולה יחסית.

יתרונות של חיפוי קירות בעץ

  • יש הרבה חיפויים אפשריים שתוכלו להתקין בקירות שלכם למשל חיפוי זכוכית או חיפוי לבנים, אך בחיפוי קירות בעץ יש משהו מיוחד. גם אם לא תבחרו בעץ הכי יקר והכי מבריק, הוא יהיה פינה הכי מעניינת בבית.. הטבעיות של העץ והשילוב שלו עם בית מסודר ונקי נותנים תחושה של יוקרתיות שמשרדים רבים ובתים רבים כבר אימצו כדי לעשות רושם ולאפשר לאיכות החיים לנסוק לשמיים. העץ יכול להפוך כל קיר משעמם לקיר אטרקטיבי ביותר שלא צריך להתאמץ עם רהיטים מעוצבים או תמונות יפהפיות כדי להקנות לו חן.
  • חיפוי מעץ יכול להיות החיפוי הטוב ביותר בגלל שהרהיטים שלכם ככל הנראה גם הם מעץ. עיצוב טוב הוא עיצוב שיוצר הרמוניה ואין כמו חיפוי מעץ כדי ליצור הרמוניה במידה ויש לכם סט רהיטים מעץ וגם רצפת פרקט תשתלב איתו בצורה נהדרת.

התקנה איכותית מחייבת

כדי להתקין חיפוי קירות בעץ אתם חייבים לדאוג שאתם ונים לבעלי מקצוע איכותיים שיודעים כיצד להתקין את החיפוי בצורה מושלמת. חיפוי בעץ יכול להיות פתרון הנדר אך אם הברגים שמחברים את החיפוי לקיר יהיו בולטים, אם המרווח בין הקורות שמתקינים את החיפויים לא יהיו שווים או כל בעיה אחרת תצוץ, הנראות של הקיר יכולה להיפגע והעבודה פשוט תיראה חובבנית ותשפיע עליכם מאוד. אמנם חיפוי עץ הוא דבר הפיך לחלוטין אך חשוב לוודא שההתקנה נעשית כמו שצריך ושאנחנו בוחרים חברה אמינה בעלת המלצות.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?