חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי קירות חוץ

אין סיבה להזניח את הקירות החיצוניים

אחרי שהחיפויים לקירות נכנסו לחיינו אנשים רבים שוכחים שעיצוב הבית הוא לא רק העיצוב הפנימי אלא גם העיצוב החיצוני. עיצוב חיצוני חייב להיות חלק אינטגרלי מההשקעה שלכם בבית אם אתם רוצים את בית החלומות שתמיד חלמתם עליו. אמנם כשמדובר בבניין דירות אין לנו השפעה על מראה הבית החיצוני אך אם זכיתם בבית פרטי או בבניין עם מספר קטן של דיירים משותפים יכול להיות שתקבלו יחד החלטה להפוך את הבית שלכם לארמון של ממש. חיפוי קירות חוץ אפשרי במגוון רחב של סגנונות והוא יכול להפוך בית משעמם לבית הכי מדליק בשכונה.

חיפוי קירות חוץ: הפיכת הבית שלכם לאטרקטיבי

  • חיפוי לקירות חוץ יכול להיות צעד שנחשוש ממנו. שלא כמו חיפוי שנמצא אצלנו בסלון או בחדר השינה, שם הוא מוגן משמש וגשם, חיפוי קירות חוץ יכול לסבול מתנאי מזג אוויר לא פשוטים ויכול להיהרס עם הזמן. כבר חשבו על הבעיה הזו לפניכם וחיפוי חיצוני בימינו חזק מספיק כדי לעמוד בכל התנאים האפשריים. גשם זלעפות ושמש חזקה, עם הכל החיפוי בסופו של דבר יסתדר לאורך שנים ארוכות בהתקנה איכותית ומקצועית.
  • חיפוי קירות חוץ חייב להשתלב בצורה מושלמת עם הקיר. יש מגוון רחב של קירות חיצוניים, חלק עשויים מלבנים בולטות וחלק פשוט לבנים וחלקים. חיפוי קירות יכול להיות חלקי או מלא וכך ניתן לשחק עם העיצוב עד שמתקבל העיצוב המושלם. ניתן ליצור חיפוי לבנים או חיפוי מעץ בצורה כזו שהחיפוי ישתלב לפי הסגנון והצבע.

בניינים גדולים מוקמים עם חיפויים מראש

אפשר להבין שחיפוי קירות חוץ תפס מאוד בישראל בגלל סיבה אחת פשוטה: יזמי נדל"ן בוחרים לעצב את הבניינים רבי הקומות שהם בונים עם חיפויים כבר מהשלב הראשון. החיפויים החיצוניים הם אלו שעושים את ההבדל בין בניין לבניין ובלי החיפוי הבית יהיה משעמם ומונוטוני, גם אם הלבנים שמרכיבות אותו יהיו איכותיות ומעוצבות. ההרמוניה בין החיפוי לבין הלבנים הוא זה שיוצר את היוקרתיות של הבניין ולכן יש צורך גם לשלב אותו בצורה נכונה יחד עם מעצב.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?