חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי קירות פנים

החיפויים שהשתלטו על המדינה

חיפוי לקירות בעבר היה צמד מלים לא מוכר אך היום ניתן למצוא חיפויים בכל מקום. אנשים רבים מחפשים איך להפוך את הסלון שלהם בבית להרבה יותר איכותי ומעוצב אך מצד שני לא רוצים לעשות שינויים בלתי הפיכים, למקרה שהטעם שלהם ישתנה, ולא רוצים לבזבז כסף רב על שיפוצים שגם יחריבו להם את השגרה. חיפוי קירות פנים הוא אחד מהחיפויים הנפוצים ביותר ובתים רבים בישראל כבר אימצו את הרעיון המהפכני הזה והפכו את הסלון שלהם להרבה יותר יוקרתי, למרות שהמחיר ממש לא היה יוקרתי. חיפוי פנים לקירות על ידי עץ או לבנים ועוד דוגמאות רבות יכולות להתאים גם לכם וכדאי שתשקלו את הרעיון.

יתרונות בהתקנת חיפוי קירות פנים

  • חיפוי קירות פנים הוא צעד חשוב מאוד בדרך לקבל את הסלון שתמיד רציתם. חיפוי פנים שונה מחיפוי חוץ לא רק במחיר הזול יותר אלא בעמידות שלו ובדוגמאות שלו. בגלל שחיפוי קירות פנים נמצא תמיד במקום מוגן בתוך הבית הוא יכול להיות עדין יותר ולאפשר שלל רחב של דוגמאות. חיפוי קירות מסוג כזה מוסיף הרבה חן לבית ויכול לקחת קיר לבן ושגרתי שאפילו תמונה אין עליו, לקיר הכי מעוצב בבית.
  • חיפוי קירות פנים יוצר עניין בבית. גם בשבילכם וגם עבור האורחים שיגיעו ויתרשמו לטובה, חיפוי פשוט שעולה כמה מאות שקלים יכול לעשות שינוי שאפילו שיפוצים יקרים הרבה יותר לא יצליחו לעשות. מספיק שתוסיפו חיפוי עץ או חיפוי לבנים וכבר קיבלתם עיצוב יחסית סולידי ורציני לבית שלכם, בלי צורך להתחכם יותר מידי בטפטים צבעוניים ומגניבים או ריהוט מעוצב שיהיה לידו.

חיפוי קירות פנים: גם למטבח

אם נרה לכם שיפוי קירות חייב להתאים רק לסלון או לחדרי השינה אתם טועים. מלבד חדרים אלו כולל חדרי לובי במלונות או במשרדים גם המטבח שלכם יכול ליהנות מחיפויים לא רעים בכלל. חיפוי עץ למטבח יכול להתאים ביותר באזורים מסוימים כך שהשפעת אדי הבישול לא יפגעו בו ואחד החיפויים הנפוצים ביותר למטבחים הוא חפוי זכוכית. חיפוי כזה יהיה איכותי מאוד וגם יהפוך את מלאכת הניקוי לפשוטה ביותר.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?