חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך נבחר פרגולה מאלומיניום

פרגולה – מזמן כבר לא רק מעץ

הפרגולה הקלאסית והמוכרת ביותר היא פרגולה מעץ. פרגולות מעץ הן פרגולות מאוד נפוצות, בעיקר במיוחד במשך שנים בנו פרגולות רק מעץ, ובעיקר מעץ גושני. עם זאת, בשנים האחרונות החלה בנייה חדישה ומתקדמת יותר של פרגולות מאלומיניום, פרגולה מאלומיניום היא פרגולה לא פחות יפה ומעוצבת, ואף ניתן לעצב אותה במגוון צבעים שונים ובעיצובים מגוונים. למעשה, פרגולה מאלומיניום היא פרגולה עמידה יותר מאשר פרגולה מעץ, והיא גם מאפשרת מגוון רחב הרבה יותר של עיצובים שונים.

איך בוחרים פרגולה מאלומיניום?

  • בחירת המבנה והעיצוב – השלב הראשוני לבחירת פרגולה מאלומיניום הוא בחירת מבנה הפרגולה והעיצוב שלה. אלומיניום הוא חומר המאשר בנייה והרכבה במגוון רחב מאוד של דרכים ולכן העבודה איתו היא נוחה מאוד. ניתן לבחור פרגולות שנתמכות בקיר בלי רגליים בכלל, פרגולות בלעות שתי רגליים שנתמכות בקיר, ואפילו פרגולות בעלות ארבע רגליים שאינן נתמכות כלל בקיר. כמו כן, ניתן לבחור בין מגוון עיצובי הצללה עליונים של הפרגולה.
  • בחירת הצבע והמרקם – אלומיניום הוא חומר אשר ניתן לצבוע אותו ולצפות אותו בצבעים שונים ובדוגמאות במרקמים שונים. ניתן להתאים את הפרגולה מאלומיניום לפרופילי האלומיניום של הדלתות והחלונות בבית, ולהשיג מראה מודרני ומעוצב, או שניתן לבחור בגימור בצורה ובמרקם של עץ טבעי בשביל לקבל מראה טבעי וכפרי יותר. למעשה, ישנו מגוון רחב מאוד של פרופילים שונים של אלומיניום אשר מהם ניתן ליצור פרגולות בצבעים ובמרקמים שונים ומגוונים מאוד.
  • גודל הפרגולה – מאחר ואלומיניום הוא חומר שקל מאוד לעיצוב, ניתן ליצור פרגולות בגדלים שונים ומגוונים – החל מפרגולות קטנות למרפסת, ועד לפרגולות גדולות לבתי קפה ומסעדות.

למה אלומיניום ולא עץ?

הבחירה בפרגולה מאלומיניום היא לא בהכרח הבחירה הטבעית עבור אנשים רבים, וחבל שכך. האלומיניום הוא חומר הרבה יותר עמיד מעץ, ולכן פרגולה מאלומיניום היא פרגולה עמידה יותר שתחזיק מעמד לאורך זמן. כמו כן, פרגולות מאלומיניום, בניגוד לפרגולות מעץ, אינן דורשות תחזוקה כמעט בכלל ולכן לאחר ההשקעה הראשונית של בניית הפרגולה – אין השקעות תחזוקה נוספות, בניגוד לפרגולות מעץ. לסיכום, פרגולות מאלומיניום הן עמידות יותר, חזקות יותר, ובאופן כללי טובות יותר מאשר פרגולות מעץ.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?