חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיר פרגולות

כשרוצים פרגולה מעץ עם איכויות של אלומיניום

אין ספק שפרגולה משפרת בצורה מדהימה את איכות החצר או המרפסת שלכם ונותנת לכם את האפשרות ליהנות מהנוף גם בלי לסבול מהשמש. ישנן מספר פרגולות בשוק הפרגולות כאשר הפרגולות הטובות ביותר הן פרגולות מאלומיניום. פרגולות מאלומיניום הן הפרגולות העמידות ביותר, הצבע שלהן לא מתבלה עם השנים, הם אינם מושכות אליהן מזיקים כמו פרגולות מעץ וגם העיצובים שלהם מגוונים יותר. עם זאת, פרגולות מעץ נחשבות לפסטורליות יותר, משתלבות היטב בנוף של הטבע ורבים לא מוכנים לוותר על המבנה הציורי שלהן.

פרגולות אלומיניום דמויות עץ

  • כיום ישנן פרגולות מאלומיניום אשר מקבלות מראה של פרגולה מעץ. כיצד הדבר אפשרי? אותן פרגולות עשויות למעשה מאלומיניום, כל התכונות של האלומיניום מתקיימות בהן, עמידות לאורך זמן, עמידות לכל תנאי מזג אוויר, ניתנות לעיצובים מגוונים, אך למעשה הציפוי שלהן הוא דמוי עץ, הן מרגישות כמו עץ וצבועות בצבעי עץ עזים. כל אלו מקיימות את ההרמוניה בין שתי הפרגולות ולכן לפרגולות אלומיניום דמוי עץ מחיר גבוה יותר.
  • אמנם לפרגולות אלומיניום דמוי עץ מחיר גבוה במיוחד אך למעשה זהו שילוב בין שתי העולמות וכך מי שלא רוצה לוותר על השילוב הנהדר שאין לו תחליף בין הגינה הירוקה לפרגולת עץ, ובכל זאת לא רוצה למצוא את עצמו מחליף פרגולה כל כמה שנים או צבע אותה אחת לשנה, כדאי שיחשוב טוב האם הקנייה כדאית לו לטווח הארוך.

פרגולה נפתחת באופן ידני או חשמלי

אחת הבעיות הגדולות של פרגולות מעץ היא העובדה שהקורות שלהן מונחות אחת על השנייה והעמודים שלהן ייחודיים כך שלא ניתן להתקין בה מערכת שתפתח אותה אוטומטית או באופן ידני. מערכות אלו משוכללות מאוד ולמעשה כיום מהוות את שיא הטכנולוגיה בעולם הפרגולות, כך הלקוח יכול להחליט כמה צל הוא רוצה בחצר ולשנות זאת על ידי תזוזה פשוטה או מערכת חשמלית. מי שרוצה פרגולה שנראית כמו עץ שכוללת את המנגנון הזה יצדיק את העובדה שלפרגולות אלומיניום דמוי עץ מחיר גבוה אך שווה והוגן.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?