חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולות איכותיות למרפסת

האם אפשר להתקין פרגולה בכל מרפסת?

קשה ללכת ברחובות ישראל אפילו לזמן קצר ולא להבחין בפרגולה. בכמעט כל בית עם מרפסת או חצר יש פרגולה אחת לפחות, בדרך כלל מדובר על פרגולה מעץ אך גם פרגולות אלומיניום מתחילות להיות נפוצות עוד ועוד. כמעט בכל דירה חדשה כיום נבנית מרפסת, כאשר המרפסת משדרגת את הבית בכמה מונים. אין כמו לשתות קפה עם נוף כלשהו, בין אם מדובר על נוף עירוני או נוף לטבע, אך ללא פרגולה הרגע הנעים הזה יכול להפוך לסבל בעיקר בחודשי הקיץ. נשאלת השאלה האם פרגולות למרפסת דורשות מאפיינים מסוימים או האם ניתן להתקין אותם בכל מרפסת? בתשובה צריך להתייחס למספר פרמטרים וכמובן להתייעץ עם החברה שמתקינה את הפרגולה טרם הרכישה.

מה צריך לבודק לפני התקנת פרגולה?

  • פרגולה מצריכה התקנת עמודים ולכן צריך מקום מינימאלי כדי שיהיה אפשר להתקין אותה. בדרך כלל הבעיה הזו מופיעה במרפסות קטנות כאשר יש צורך למקם את העמודים על מעקה המרפסת כאשר לפעמים מדובר במעקה זכוכית וכאן צצה בעיית יציבות. כדי לפתור את הבעיות האלו ולאפשר פרגולות למרפסת בכל דירה גם בדירה הקטנה ביותר, ישנן פרגולות תלויות. פרגולות תלויות מצריכות חיבור אחד בלבד לקיר והיא נשארת תלויה באוויר אך יציבה למדי. עם זאת, פרגולות אלו צריכות אישור מהנדס והן יקרות יותר מהרגילות אך שוות את ההשקעה החד פעמית כדי ליהנות ממרפסת מוצללת.
  • אמנם פרגולות הן פשוטות להתקנה אך עדיין מצריכות תכנון מוקדם מראש. כשמתקינים פרגולה כדאי מראש להתחשב באופן בו תיראה המרפסת לאחר מכן, כיוון שיכול להיות שיש אזורים שנרצה להשאיר עם שמש, למשל במידה ויש לנו ערוגה קטנה או כמה עציצים שנרצה שימשיכו לגדול ושיקבלו אור שמש. צריך להתייחס גם לעיצוב שנקנה למרפסת כיוון שהפרגולה יכול להיות בולטת מידי ולא להשתלב היטב כמו שחשבנו.

סוג הפרגולה הוא רק ההתחלה

כשמסתכלים על מגוון פרגולות למרפסת שמציעות החברות השונות מגלים שבחירת החומר שמרכיב אותה, עץ או אלומיניום, זו רק ההתחלה. לאחר בחירת החומר צריך לבחור מבין מגוון העיצובים הקיימים כאשר גם בפרגולות מעץ וגם בפרגולות מאלומיניום ניתן לבחור מספר עיצובים, מספר דוגמאות של קורות וגם צבע שישתלב היטב עם הבית.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?