חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולה לחצר כדי ליהנות גם בקיץ
מי מאתנו לא רוצה לשבת בחצר ולעשות שם מידי פעם על האש עם המשפחה או עם חברים, או לשבת שם סתם ביום נחמד ולקרוא ספר. הבעיה היחידה עם התסריט הזה, היא השמש הקופחת שבתקופת הקיץ יכולה לגרום לנו לקבל כאב ראש אפילו לאחר כמה דקות של שהייה בחוץ ונאלץ לחכות שהצהריים יחלפו כדי ליהנות מהמרפסת, מהגג או מהחצר שלנו. כדי ליצור הצללה, פרגולה היא הפתרון הטוב ביותר וכיום הן ערך מוסף לכל בית. ישנן פרגולות מעץ ופרגולות מאלומיניום ואפילו פרגולה מעץ בדמוי אלומיניום.
פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחיר הוגן לכל אחד
נשאלת השאלה למה בכלל צריך פרגולה מאלומיניום שנראית כאילו היא עשויה מעץ. הויכוח מה עדיף, האם פרגולה מאלומיניום או פרגולה מעץ לעולם לא ייפסק כיוון שכל אחת מציגה יתרונות אחרים. פרגולה מאלומיניום היא הפרגולה הטובה יותר והאיכותית יותר. פרגולה מאלומיניום יכולה לעמוד בכל תנאי מזג אוויר, כאשר גם שמש חזקה וגשם לא יוצרים לה נשזק גדול. הפרגולה חזקה ויש לה את האפשרות להיפתח, ככה שהלקוח יכול להחליט בכל רגע אם הוא רוצה הצללה חלקית, הצללה מלאה או אפילו לפתוח את הפרגולה לחלוטין. האלומיניום ניתן לעיצוב רב ולכן פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחירם יהיה יקר בכל מקרה.
פרגולות מעץ הן פרגולות זולות הרבה יותר ויש כאלו שרוכשים להם חיבה מסוימת בגלל המראה הייחודי שלהם. אין ספק שפרגולות מעץ מקרינות יוקרה מיוחדת, מקרינות את הפשטות שבעיצוב, הצבע של העץ והגימור שלו לא יכולים להשתוות לאף חומר אחר. עם זאת, העץ הוא חומר זול מסיבה ברורה כיוון שהוא דורש תחזוקה מקיפה, צביעה והוא מתבלה מהר מאוד.
מחיר של פרגולה מאלומיניום דמוית עץ
לא סתם פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחירה יהיה גבוהה יותר, הרי הלקוח מרוויח גם פרגולה שעשויה מחומר איכותי כמו אלומיניום ומצד שני מקבל את העיצוב שהוא רוצה, העיצוב היפה של עץ. הפרגולה מרגישה כמו עץ במגע, נראית כמו עץ, ולכן מחירה יכול להגיע ל800 שקלים למטר רבוע ואף יותר, תלוי בדגם, כשעץ בלבד מגיע למחירים של כ300 שקלים בלבד.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?