חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולות אלומיניום מחיר

פרגולת אלומיניום היא פתרון ברמה הגבוהה ביותר בכל מה שנוגע להצללה במרחב פתוח

בין אם מדובר בגינת הבית שלכם ובין אם מדובר בגינה מטופחת של בית העסק, אתם רוצים תמיד למצוא את פתרונות ההצללה האיכותיים ביותר, שמאפשרים לכם ליהנות מאיכות חיים גבוהה ואסתטית בסביבה היום יומית שלכם. אחת האפשרויות האיכותיות ביותר בכדי להשיג מטרה זו היא פרגולות, ואם נהיה יותר ספציפיים – פרגולות אלומיניום. כך, ניתן לשלב בין מערכת ישיבה נוחה ובין מערכת הצללה ברמה הגבוהה ביותר, כאשר האלומיניום מספק גם יציבות תחת תנאי מזג אוויר חורפיים או קיציים, וניתן אף לשדרג אותה ולהפוך אותה לפרגולה חשמלית. כעת, נבין בדיוק כמה זה עולה – ובכל הנוגע לפרגולות אלומיניום מחיר יכול להיות מושפע ממגוון של פרמטרים.

מה המחיר שנשלם על אפשרויות שונות בתחום פרגולות האלומיניום? במה המחיר תלוי?

  • פרגולת אלומיניום סטנדרטית – פרגולות אלומיניום סטנדרטיות הן פרגולות איכותיות שגג ההצללה שלהן עשוי אלומיניום. יש לפרגולות אלה יתרונות רבים בכל הנוגע לעמידות ולאיכות לאורך זמן בהשוואה לאפשרויות הצללה אחרות, והמחיר שלהן נמדד לפי מטר רבוע של שלד. טווח המחירים למ"ר נע בין 700 ל-1,000 ₪, כאשר במסגרת המחיר שתשלמו לפי מ"ר בדרך כלל יכללו גם מחירי ההתקנה וההצללה בפועל.
  • פרגולת אלומיניום חשמלית – יש לפרגולות אלומיניום מחיר גבוה יותר כאשר אנחנו מסתכלים על אפשרויות של פרגולות חשמליות . פרגולה חשמלית היא פרגולה שנפתחת ונסגרת בהתאם לצורך ובשליטה חשמלית, כך שניתן להתאים אותה לימים יפים יותר ופחות, ולצורך בהצללה או כיסוי מפני גשם מול האפשרות לפתוח לאוויר פתוח ואור שמש את מרחב הפרגולה. טווח המחירים של פרגולות אלה הוא 1,400 עד 1,600 ₪ למ"ר, כאשר מחיר המנוע, ההתקנה והאביזרים הנחוצים בדרך כלל ייכלל במחיר זה.

פרגולת אלומיניום איכותית תשרת אתכם היטב לאורך שנים רבות בבית או בעסק

כשאתם בוחרים בפרגולת אלומיניום איכותית שמתאימה לצרכים שלכם, אתם מבטיחים לעצמכם את המרחב האיכותי והמטופח ביותר בגינת הבית שלכם או במרחב פתוח בבית העסק. כעת גם ברור כי בכל הנוגע לפרגולות אלומיניום מחיר לא חייב להיות גבוה מדי, וכעת אתם גם יודעים כמה זה צריך לעלות.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?