חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולות ודקים במרכז

פרגולה היא פתרון הצללה ודקים משמשים כפתרון ריצוף, אבל שניהם נבנים בדרך כלל מעץ. דקים למעשה נבנים רק מעץ, בעוד את הפרגולה ניתן לבנות גם מאלומיניום ומתכת. עם זאת, עץ הוא מאז ומעולם הפתרון הנפוץ לבניית פרגולות והוא מומלץ בעיקר עבור מי שרוצה לשלב אותן עם דקים. בניית פרגולות ודקים מתאימה לבתים פרטיים, חצרות, גינות, מרפסות, גגות וגם מרחבים ציבוריים כמו פארקים וגני שעשועים.

מעניין לראות שהביקוש לפרגולות ודקים במרכז גבוה יותר בהשוואה לאזורים אחרים בארץ. הסיבות לכך מגוונות וניתן להצביע על כמה מהן:

א. מזג אוויר חם ולח – האקלים הים תיכוני בישראל מתאפיין במזג אוויר חם ולח באזור המרכז ולאורך החוף, ובטמפרטורות גבוהות עם יובש בצפון, בדרום ובהרים. התוצאה היא ביקוש גבוה לבניית פרגולות ומתן עדיפות לשילוב של פתרונות הצללה עם דקים מעץ.

ב. מגוון אנשי מקצוע – כמות אנשי המקצוע שמציעים שירותי בניית פרגולות ודקים במרכז גבוהה משמעותית מאנשי מקצוע מקבילים באזורים אחרים בארץ. הכמות הגדולה מאפשרת לכל לקוח למצוא שירות שמתאים לו ולחסוך בהוצאות.

ג. סגנון עיצוב – מעצבי פנים ואדריכלים נותנים עדיפות לבניית פרגולות ודקים במרכז בגלל סגנון העיצוב המקובל באזור. בניגוד לצפון שבו יש הרבה צימרים ולכן סגנון העיצוב נוטה לאירוח, באזור המרכז יש אווירה אורבנית יותר. כמו כן, באזור הדרום נרשמה בשנים האחרונות עלייה מסוימת בביקוש לפר

מי שגר במרכז ורוצה ליהנות מהמגוון הרחב של האפשרויות צריך לדעת איך לבחור את הפרגולות והדקים. ראשית, כדאי לתאם פגישת היכרות לא מחייבת עם אנשי מקצוע שעוסקים בתחום ולקבל הצעת מחיר מסודרת. באמצעות הצעת המחיר ניתן לדעת האם התקציב עבור בניית פרגולות ודקים עולה בקנה אחד עם היכולות של הלקוח.

שנית, יש להגיע עם אנשי המקצוע הרלוונטיים ולאסוף מידות. כך ניתן לקבוע באיזה גודל תהיה הפרגולה ומה יהיה שטח הדק. איסוף מידות חיוני לשילוב של פרגולות ודקים במרכז עם פתרונות קירוי, הצללה וריצוף נוספים.

 

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?