חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולות אלומיניום תלויות

כל מי שיש לו מרפסת יודע שאחד הדברים העיקריים שצריך לדאוג לה היא הגנה מפני השמש. אלא אם כן יש לך מרחב שבו אתה רוצה לייבש כביסה אבל אז זה נהפך למרפסת שמש. פרגולות אלומיניום תלויות הן פתרון טוב מאד עבור אלו שרק רוצים צל. בלי עמודים תומכים או תוכניות עיצוב מסובכות. רק צל. זה מתאים למרפסות בבנייני קומות או בדירת קרקע קטנה בעלת מרפסת צנועה. בשטח דירה שכזה כל מה שרוצים זה רק לשבת בחוץ, רק לצאת להתאוורר מחוץ לבית. לכן זה פחות חשוב האופן אלא רק על הדרך שאפשר להסתתר מפני השמש. פרגולות אלומיניום תלויות באות לתת פתרון נוח וזול לאלו שאינם רוצים עכשיו להסתבך בנבכי הבירוקרטיה. לפעמים כל מה שאנשים צריכים זו שמשיה בחוף הים והם יכולים להישאר שם שעות על גבי שעות. אותו הדבר בבית. מספיק שיהיה לך צל ברמה סבירה ואתה מסודר.
האופן שבו פרגולות אלומיניום תלויות הם על גבי הקיר המרכזי בבית. דרך הקיר היסודי, הרבה יותר חזק להחזיק את הפרגולה. היא בדיוק מעל הראש ולמעשה היא מופיעה כנספח לאותו בניין, לכן היא מחוזקת היטב. אין פה למעשה תוספת של הבית אלא רק משהו שנתמך בו. כמובן שהפרגולה עוברת את כל האישורים הנדרשים. אבל בסופו של דבר היא הרבה יותר קליה לבניה מכיוון שהיא תלויה באוויר ולמעשה זה החלק היחידי בלי כל תוספת אחרת. מבחינה עיצובית זה גם נראה הרבה יותר טוב מבחוץ. אנשים שעוברים ומסתכלים על הפרגולה יכולים בטעות לחשוב ששום דבר לא מחזיק אותה, זה נראה כאילו פלא התרחש אבל בעצם לא. יסודותיה חזקים לכל אורכה זה לא שצד אחד חלש יותר מהצד השני. לכל אורך הפרגולה עובר ברזל תומך שבעצם מדביק אותה לקיר. הפלא הזה נותר מתוך הצורך גם כדי שזה ייראה יפה מבחינה חיצונית אבל גם לפשט את הדברים ולתת לאזרח הפשוט להבין שפרגולות אלומיניום תלויות הם לא דבר מסובך.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?