חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולת אלומיניום דמויית עץ

פרגולה איכותית לשימוש לטווח הארוך

כשאתם רוכשים פרגולה, כדאי שתבצעו סקר שוק מקיף כדי לוודא שאתם רוכשים את הפרגולה הטובה ביותר במחיר המשתלם ביותר. סקר שוק ולו הקצר ביותר יספר לכם על הבדלי מחירים די גדולים בשוק מה שיכול לחסוך לכם כסף רב. עם זאת, כדאי לבחור את הפרגולה עצמה בקפידה ולא לקבל החלטה לטווח הקצר. יכול להיות שפרגולה מעץ קורצת לכם מאוד בעיקר בגלל המחיר, למרות שפרגולה מאלומיניום יכולה להשתלב גם היא נהדר בחצר או במרפסת ולתת לכם אפשרויות אחרות שפרגולה מעץ לא מאפשרת. אם בכל זאת לא הצלחתם להחליט בין השתיים וחשוב לכם מאוד פרגולה עשויה מעץ בגלל העיצוב, כדאי שתדעו שיש פרגולה אלומיניום דמוי עץ שפותרת בדיוק את הבעיה הזאת.

האם פרגולה אלומיניום דמוי עץ מרגישה כמו עץ?

  • אמנם זה נשמע כמו מדע בדיוני, אך פרגולה אלומיניום דמוי עץ מרגישה ממש כמו עץ. הטקסטיל, המרקם ואפילו הצבע כולם מזכירים עץ. אמנם בפנים מדובר באלומיניום לחלוטין, אך הציפוי הוא זה שנותן את המראה החיצוני והוא זה שנותן את העיצוב הנדרש שאין לו תחליף לעץ. העיצוב של פרגולות מעץ או פרגולות דמויות עץ לא ניתנות להשוואה, באווירה הפסטורלית ובשילוב שלהם עם הטבע והנוף בצורה מושלמת. את צבע העץ אפשר לבחור החל מצבע בהיר יותר לצבע חום כהה.
  • פרגולה אלומיניום דמוי עץ דומה לפרגולה מעץ אורגינל לא רק בגלל הצבע והטקסטיל אלא בגלל צורה החיתוך. פרגולות מאלומיניום בדרך בנויות מחיתוכים דקים יותר אך כדי לתת לפרגולות דמויות עץ את הדמיון המלא למקור, החיתוך של הקורות הוא עבה ושיטת הבנייה היא כמו בפרגולות עץ, מפלס אחד של קורות על השני. החיבורים דומים לחיבורי עץ ולמעשה קשה יהיה לדעת שמדובר באלומיניום.

כמה עולה פרגולת דמוית עץ?

אמנם פרגולה אלומיניום דמוי עץ נראית כמו עץ אך המחיר שלה נשאר אותו הדבר כיוון שעדיין מדובר בחומר איכותי כמו אלומיניום. המחיר הגבוה של אלומיניום מרתיע אנשים רבים אך צריך לזכור שהוא חומר איכותי יותר וכדאי יותר לטווח הארוך.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?