חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי דמוי עץ לקיר

לעצב את הבית בחיפויים יצירתיים

עיצוב הבית הוא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר באיכות חיים. מעבר לכך שאנו הישראלים נוטים להסתכל ימינה ושמאלה ולתת לחוכמת ההמונים להחליט מהו עיצוב נחשב ומהם הסטנדרטים הגבוהים ביותר, עיצוב הבית משפיע על האווירה בבית והאווירה משפיעה על איכות החיים. כשהבית צפוף, קטן ולא מעוצב כולם יותר עצבניים וכשהבית מעוצב ונראה מרווח ויוקרתי, הכל הופך להיות יותר נעים. אם אתם רוצים לעצב את הבית אין צורך להשקיע בהוצאות גדולות מאוד לשיפוצים או להחלפת הרצפה אלא מספיק להתקין חיפוי דמוי עץ לקיר. גם לקירות הפנימיים וגם לקירות החיצוניים חיפוי דמוי עץ יכול להתאים מאוד והוא בחירה טובה בגלל העמידות שלו לאורך זמן.

למה לבחור דווקא בחיפוי דמוי עץ לקיר?

  • חיפוי דמוי עץ נותן לכם ליהנות משני העולמות: מצד אחד תוכלו להרוויח חיפוי שנראה ממש כמו חיפוי עץ רגיל, חיפוי טבעי שנותן לבית שלכם את השילוב הנהדר בין קירות לבנים מבטון לבין חיפוי שנראה כמו חיפוי מעץ אך מצד שני הוא הרבה יותר עמיד. עץ מאוד רגיש לכל מפגע חיצוני. המפגע הזה יכול להיות חבלה שתגרום לו לשריטה ויכול להיות אדים שיהפכו אותו למאוד לא עמיד. עם הזמן העץ יכול לסבול מקילופים והוא רגיש מאוד אפילו לאור השמש ולמרות שיש היום קורות עץ חסינות עם חומרים משמרים, עדיין מדובר בחומר שיכול להיות מאוד בעייתי.
  • האלומיניום לעומת זאת הוא אחד החומרים החזקים ביותר ולא סתם הוא מחליף את העץ במגוון רחב של תחומים כולל בדקים דמויי עץ ופרגולות דמויות עץ שהן למעשה מאלומיניום. יש הרבה יתרונות נוספים לאלומיניום כמו למשל העובדה שהוא גמיש מאוד בתעשייה וניתן ליצור איתו צורות שעם עץ אי אפשר ליצור.

למרות המחיר זוהי השקעה משתלמת

חיפוי דמוי עץ לקיר חיצוני יהיה החיפוי המושלם ולא רק למי שיש גינה אלא לכל בניין בן אם מדובר על בית פרטי או בניין דירות גדול. חיפוי דמוי עץ לקיר חיצוני או לקיר פנימי יכולים להתאים מאוד לכל מקום ולא רק למגזר הפרטי אלא למגזר העסקי שמחפש קניות חכמות לטווח הארוך. חיפוי כזה יחזיק מעמד לאורך שנים רבות והתחזוקה שלו אפסית.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?