חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולה למרפסת

לשבת במרפסת ם ביום הכי חם

אין כמו לפתוח את הבוקר ולשתות כוס קפה במרפסת, לקרוא עיתון ולהרגיש איך היום מתחיל לאט. הבוקר בדרך כלל נעים, אפילו בחודשי הקיץ, ואפשר ליהנות מהשקט ומקרני השמש רק מתחילות לחמם. אבל סביר להניח שאם תרצו ליהנות מאותו רגע בצהריים, תצטרכו לשים קרם הגנה וליהנות רק לכמה דקות. אם אתם רוצים ליהנות מהמרפסת בכל עת, כדאי שתחשבו על התקנת פרגולה. פרגולה למרפסת תועיל לכל הלקוחות שלה ופרגולה איכותית יכולה להחזיק גם למעלה מעשר שנים. יש הרבה דברים שצריך לדעת על פרגולות למרפסת, כמו טווחי מחירים או אפשרויות התקנה וכדאי לעשות את סקר השוק שלכם בצורה מעמיקה כדי לקבל את ההצעה הטוב ביותר.

איזה פרגולה מתקדמת ניתן להתקין במרפסת?

  • כשמדברים על פרגולה למרפסת, צריך להתחשב בגודל המרפסת ובתנאים שהיא מקיימת. ישנן מרפסות גדולות מאוד ואין צורך ליצור צל על כולם, לכן אפשר לחלק את המרפסת בצורה חכמה כך שהפרגולה תכסה רק חלק. אפשרות זו טובה גם כדי להשאיר קצת שמש, למשל לפרחים או לכיפת שמיים פתוחה, וגם כדי לחסוך כסף על פרגולה שלא צריך. גם במרפסות קטנות יש אפשרות להקים פרגולה, כאשר פרגולה תלוי היא אפשרות מעולה. הפרגולה התלויה מתחברת אך ורק לקיר אחד ללא צורך בעמודי תמיכה כך שגם במרפסות צרות ניתן להתקין אותה.
  • עוד פרגולה למרפסת שכדאי שתשמעו עליה היא הפרגולה הנפתחת. פרגולה זו בנויה ממנגנון שיכול להיות ידני וחשמלי וכך השלבים שלה שיוצרים את הצל יכולים לנוע וליצור הצללה מלאה, הצללה חלקית ובחלק מהמקרים גם להיפתח לחלוטין. גם מי שיבחר במנגנון הידני יגלה שהוא נפתח בלי בעיות ללא מאמץ גדול וזוהי אפשרות מעולה למי שבכל זאת ירצה קצת שמש במרפסת באחד מן הימים.

סוגי מרפסות: אלומיניום מול עץ

שאלת השאלות לגבי פרגולה למרפסת היא מאיזה חומר תבחרו אותה. פרגולות מעץ הן אמנם הכי נפוצות בארץ בגלל המראה הטבעי שלהן והמחיר הזול שהן מציעות, כאשר אלומיניום מציע מחיר גבוה יותר אך ניתן לעיצובים רבים יותר, אינו מתקלף משמש קופחת לאורך זמן, אינו מצריך שימור ואינו מצריך צביעה מחדש בכול שנה. למרות יוקרו של האלומיניום הוא נעשה נפוץ יותר ויותר בקרב הלקוחות בישראל בגלל שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר ללא טיפולים.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?