חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל היתרונות בחומר גלם אחד – בניית גדר אלומיניום


גדרות אלומיניום
תמיד היו ויישארו פופולריות, בשל היתרונות הרבים שיש להן. הן מגנות על מי שנמצא בתוכן, מעניקות בידוד ופרטיות מעיניים סקרניות, שומרות על הבטיחות (בעיקר אם יש ילדים קטנים בסביבה), מסייעות בחיסכון אנרגטי בכך שהן מצלות על החלונות והכניסות של הבית, תוחמות בבירור את השטח הפרטי של המבנה לעומת השטח הציבורי ברחוב וניתן גם להפוך אותן לאלמנט דקורטיבי אם למשל שותלים לידן צמחיה עשירה וצבעונית.

מכיוון שהגדר היא למעשה הדבר הראשון שרואה מי שמגיע לבקר אתכם, חשוב מאוד מה היא משדרת ואיך היא נראית. יש מי שאוהב אותה בולטת וייחודית, ויש מי שאוהב שהיא נטמעת בסביבה וכמעט בלתי נראית. אך מעבר לאיך הגדר נראית והאם היא שקטה או צעקנית יותר או פחות, חומר הגלם ממנו היא עשויה הוא הדבר שיש להתמקד בו.

ניתן למצוא כיום גדרות עץ, אבן, מתכת, PVC וחומרים נוספים, אך הגדר החזקה והאיכותית מכולם היא גדר אלומיניום.

בניה עם אלומיניום, ולא משנה מה – זה יכול להיות בית, פרגולה תלויה או עומדת, חניה, גג וגם גדר – נחשבת לזכייה בפיס. האלומיניום הוא חומר נוח וקל מאוד לעבודה. הוא עמיד וחזק, לא מצריך הכנה מוקדמת ולא דורש תחזוקה לאחר הבנייה, אפשר לעצב אותו ככל שעולה על דעתכם, כולל לשלב בו חומרי גלם אחרים שיהפכו אותו למרשים אפילו יותר, הוא לא ניזוק מפגעי מזג האוויר ולכן שומר על הנראות שלו לאורך שנים, והיתרון המשמעותי מכולם – המחיר שלו. האלומיניום אינו נחשב לחומר גלם יקר, בהשוואה לחומרים אחרים בשוק.

 

בניית גדר מאלומיניום דווקא אצלנו באלומינה

לנוכח היתרונות שמנינו מעלה, ההמלצה החד-משמעית שלנו לבניית גדר היא כמובן אלומיניום. אצלנו באלומינה, לא רק שהגדרות שלנו עשויות כולן אלומיניום ונבנות באיכות הטובה ביותר, גם השיטה שבה אנו בונים את הגדר היא ייחודית.

זה מתחיל מכך שהגדרות שלנו הן מודולריות. כלומר, אם בדרך כלל גדר מורכבת מפרופילים בעובי מסוים שמולחמים בין עמודים במרחק של 1.2 זה מזה, אצלנו הפרופילים יכולים להיות חתוכים בכל אורך שתבחרו והעובי שלהם יכול לנוע בין 20-50 ס"מ.

בנוסף לכך, גם הגובה בין הסגמנטים יכול להשתנות וכך, אם למשל אתם אוהבים גדר צפופה יותר, אין בעיה לבנות גדר שהפרופילים שלה יורכבו ממש אחד על השני או עם מרווח זעיר ביניהם; ולחילופין, אם אתם אוהבים גדר מרווחת יותר, המרחק בין הסגמנטים יכול לגדול לפי בקשתכם.

גדר שבנויה בצורה הזו, שהפרופיל הוא חתיכה אחת ועליו סוגרים העמודים, ולא חלקים חלקים שמולחמים בין עמודים, היא חזקה ועמידה יותר ויש סיכוי נמוך שיקרה לה משהו. אם תוסיפו את העובדה שתוכלו לבקש אותה בעיצוב שאתם מעוניינים בו, והרי לכם גדר שעונה על כל הדרישות שתוכלו להעלות במוחכם.

 

גדר אלומיניום
גדר אלומיניום

 

 

ולסיום

המוצר החדשני שלנו, שהוא פרי פיתוח ישראלי, מעוצב ומותאם לתנאי מזג האוויר כאן בישראל ולצרכי הלקוחות. הפרופילים שלנו, שמהם עשויים הגדרות, מוצעים לכם במאות צבעים מרהיבים, כולל צבעי עץ, באופן כזה שכל אחד ימצא עיצוב אחד או יותר שיקלעו לטעם שלו.

אל תשכחו שמעבר לכך שיש לכם גדר יפהפיה, עמידה ואיכותית, לא תצטרכו להשקיע בה כלום מבחינת תחזוקה. כפי שכבר כתבנו, אלומיניום אינו חומר שמושפע ממזג האוויר ולכן הוא נשמר במצב המקורי שלו. כך שהסיכויים שאם אי פעם תחליטו להחליף גדר, זה לא מכיוון שהיא תתבלה או תישחק, אלא כי פשוט יתחשק לכם עיצוב אחר. וגם אז, אפשר פשוט לצבוע… החומר יישאר ויחזיק מעמד עוד הרבה זמן.

חשוב גם שתדעו, שאמנם אנו באלומינה חיפויים, נשמח מאוד לייעץ לכם ולבנות עבורכם את הגדר, אך אם תחפצו בכך, תוכלו בקלות להרכיב את הגדר בעצמכם. כל שצריך לעשות הוא לתכנן נכון את הגדר ולבקש מאיתנו לחתוך לכם את הפרופילים בגודל המתאים. כבר אמרנו הרי שאלומיניום הוא חומר נוח לעבודה, מאוד מהיר לבנות איתו ועם הנחיה נכונה אין ספק שהגדר שלכם תצא מקצועית לעילא ולעילא.

ועוד דבר אחד שכדאי לדעת. אנו באלומינה חיפויים נותנים למוצרים שלנו 10 שנות אחריות. בלי אותיות קטנות נסתרות, אלא פשוט אחריות מקיפה. וזה רק בגלל שאנחנו כל כך בטוחים במוצרים שלנו ובאיכות שלהם.

 

אנו באלומינה חיפויים מתמחים בבנייה מאלומיניום. אנו מתקינים פרגולות מכל הסוגים, גדרות, מסתורים וחיפויים, משרתים לקוחות, פרטיים ועסקיים, בכל רחבי הארץ ועובדים מול בעלי מקצוע רבים. נושא האיכות הוא נר לרגלנו, אך אנו מכוונים לכך שכל אחד ימצא אצלנו משהו שיאהב, ולכן אנו מקפידים גם בנושא העיצוב.

נשמח לתת לכם שירות ויעוץ. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר בכל עניין.

 

באדיבות אתר טוב תודה

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?