חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולות אלומיניום חשמליות

רכשתם בית, עיצבתם אותו מבפנים ועכשיו נותר להשקיע בסביבה החיצונית. חשבתם מה לעשות עם המרפסת ואיך לנצל את השטח. הגעתם למסקנה שהכי כדאי זה פרגולה כמו רוב עם ישראל. בקיץ אתם יושבים ונהנים. ובחורף? בחורף אתם יושבים פחות זמן נכון? אז פרגולות אלומיניום חשמליות הם הפתרון המושלם גם לקיץ וגם לחורף. בדיוק כמו שיש לכם חלונות הזזה בדרך למרפסת עכשיו גם תוכלו להנות מפרגולות אלומיניום חשמליות אשר יהיו יעילות יותר. עד היום הגיע מתקין והתקין לכם גגון למרפסת. הגגון היה מברזל, עץ או אפילו פלסטיק. אך כיום משתמשים יותר ויותר בגגות אלומיניום חשמליות. היתרונות הם ברורים, אלומיניום הוא חזק ואיכותי. לכך תוסיפו את העניין שאתם לא צריכים בכלל להתעסק איתו. הכול בלחיצת כפתור. כיסוי או הורדה, אתם תבחרו לפי עונות השנה. אם אתם יושבים בקיץ ובא לכם להתפנק בשמש, אז אתם פשוט יכולים להגיף את הפרגולה ממש כמו חלון או תריס. אתם יכולים גם לכוון את רמת החשיפה שאתם רוצים על פי זוויות השמש המתאימות לכם. אם בא לכם צל מוחלט אז אתם יכולים לכסות את כל המרפסת. אם בא לכם רק קצת אז אתם יכולים לעצור בחצי. אם בא לכם להשתזף אז פשוט תשתמשו בלחיצת כפתור כדי להזיז לגמרי את הפרגולה. היכולת שלכם לכוון את הפרגולה שומרת עליה כל ימות השנה כיוון שבחורף או בקיץ בשמש הקופחת אתם פשוט יכולים להשאיר את הפרגולה סגורה. אם אתם משאירים אותה פתוחה אתם יכולים למעשה להגן על המרפסת עצמה בכך שגג האלומיניום מכסה אותה. המנגנון החשמלי הוא פשוט ונוח לתפעול. לא צריך לחשוש כי אחד הילדים יהרוס אותו כיוון שהאופציות שלו פשוטות. לסגור או לפתוח. פרגולות אלומיניום חשמליות נותנות מגוון פתרונות איכותיים לישיבה במרפסת. אופן השימוש הקל מקל על המשפחה ונותן לה גג בחורף כדי להגן על המרפסת ובקיץ יכולת לשלוט על כמות השמש בתוך המרפסת עצמה.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?