חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולות הצללה מאלומיניום

אחד מאמצעי ההצללה היעילים שמצליחים לשלב גם מרכיב אסתטי מרשים ביותר הוא הפרגולה. במאמר זה נסביר אודות היתרונות של פרגולות הצללה מאלומיניום ועל ידי כך נאפשר לכם להחליט האם גם אתם מעדיפים, כמו רבים אחרים לבחור בפרגולות העשויות מאלומיניום או בפרגולות עץ.

 

מהן פרגולות?

פרגולה היא מבנה עץ אסתטי שמשמש להצללה. נכון להיום כל אחד יכול לבחור האם הוא מעוניין בפרגולות העשויות מעץ או פרגולות העשויות מאלומיניום או חומרים נוספים. בנוסף, כל אחד יכול לבחור להחליט על פרגולה בסגנון העיצוב המתאים לו ובגוון המתאים לו, כמו למשל פרגולה בסגנון עיצוב כפרי בגוון דמוי עץ , בסגנון עתיק או פרגולה בסגנון מודרני. ניתן להזמין פרגולה בכל גודל בו מעוניינים, להוסיף לה חיפוי וקירוי מיוחדים שיבטיחו הצללה מקסימאלית והגנה מפני מזג אוויר סוער במיוחד הכולל רוחות וגשם. בנוסף, ניתן לבחור ולהוסיף לאותן פרגולות הצללה מאלומיניום גם גופי תאורה מיוחדים ולשתול למרגלותיה צמחים מטופסים שיעניקו לה את אותו מראה טבעי ויפהפה בו מעוניינים.

 

פרגולות הצללה מאלומיניום או מעץ?

ברומא העתיקה נהגו לבנות פרגולות מעץ וזאת משום שבידוד אלומיניום נעשה לראשונה במאה ה- 18. כלומר, בתקופה של הרומאים עדיין לא היה אלומיניום שיכל לשמש כחומר לבניית פרופילים ופרגולות. נכון להיום אנשים רבים בוחרים פרגולות הצללה מאלומיניום וזאת משום שזוהי מתכת עמידה מאוד שמצליחה להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. בנוסף, המחירים של האלומיניום נמוכים יותר ממחיריהם של מתכות מורכבות יותר וכמובן האלומיניום זול יותר מעץ מלא. בשורה התחתונה ניתן לומר שהאלומיניום מאפשר את אותה התוצאה בה מעוניינים לאורך שנים ובמחיר נמוך יותר בהשוואה אל עץ מלא. כל אלו וסיבות נוספות מובילות אנשים רבים להחליט לקנות פרגולה מאלומיניום וזאת על פני פרגולת עץ.

 

פרגולות אלומיניום – הבחירה הנפוצה

באם אתם מתלבטים האם לקנות פרגולה מאלומיניום או פרגולה מעץ וזאת משום הצבע של העץ והמראה הטבעי שלו, בוודאי תשמחו לדעת שכיום יש אפשרות לרכוש גם פרגולות אלומיניום בכל מיני טקסטורות ובכל צבע בו מעוניינים (דבר שכולל צבעי עץ חום עד לבן), דבר שכולל גם צבע דמויי עץ. כך שתוכלו לשלב את היתרונות של האלומיניום יחד עם המראה הטבעי של העץ, כל זאת במחיר שמתאים לכמעט כל כיס. בהצלחה בבחירה!

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?