חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולת אלומיניום תלויה

הפרגולה שמתאימה לכל מרפסת

אם התברכתם במרפסת גדולה או בחצר מרשימה, כדי שתשקיעו בה ותדאגו שתהיה בה הצללה בעיקר אם יש לכם ילדים קטנים שרוצים בחוץ ועלולים להינזק מהשמש. פרגולה יכולה לסייע בצורה נהדרת גם בחודשי החורף, למרבית הפרגולות שעשויות מאלומיניום יש את האפשרות ליצור הצללה מלאה שגם תגן מפני מים, כאשר אלו יתנקזו לצדדים. אך לדירות בעלות מרפסות קטנות יש פרגולה מיוחדת שמתאימה לכל גודל בלי לתפוס מקום, זוהי הפרגולה התלויה. לפרגולה אלומיניום תלויה מחיר מתאים לרמת התכנון והתנאים באותו מקום להתקנה אך היא שווה כל שקל ותהיה נכס לכל מקום.

לפרגולה אלומיניום תלויה מחיר הוגן עבור היעילות

  • פרגולה מאלומיניום היא הפרגולה האיכותית ביותר. אלומיניום הוא חומר חזק בהרבה מעץ, הוא יכול להיות חשוף לשמש זמן רב ולא יהיה עליו אף סימן של נזק. האלומיניום לא ניזוק עם מים, כך שגם בתקופת הגשמים לא תצטרכו להתעסק עם הורדת חלודה ושימון מיותרים. האלומיניום חומר קל יותר מעץ, ניתן לעיצובים שונים שעם עץ הם לא אפשריים וגם יש אפשרות לחבר אותו למערכת חשמלית שתגרום להצללה חלקית או מלאה לפי הצורך, כאשר גם מערכת ידנית אפשרית ביותר, מה שלא אפשרי בפרגולות מעץ.
  • עם כל היתרונות של פרגולות מאלומיניום, עדיין הן מצריכות התקנת עמודים. לכן פרגולה מאלומיניום תלויה היא הפרגולה הטובה ביותר כאשר גם חסרון זה של עמודים והריסת מרצפות לא קיימת. פרגולה תלויה יכולה להיתלות על כל קיר שמהנדס יאשר, ללא סכנת קריסה וללא עיקום עם חלוף הזמן. פרגולה תלוי יכולה לפתור בעיות הצללה במקומות קטנים וצרים ומשתלבת היטב עם רוב העיצובים. בכל זאת יש להתייעץ עם אדריכל לגבי הכדאיות של פרגולה תלויה כיוון שלפעמים הדבר לא נחוץ ויכול להוסיף עלויות רבות.

מהו מחירה של פרגולת אלומיניום תלויה?

לפרגולה אלומיניום תלויה מחיר יקר יחסית מאשר פרגולת אלומיניום רגילה או פרגולת עץ תלויה. המחיר תלוי מאוד בטכניקה שבה יש לבצע את ההתקנה, סוג הפרגולה, העיצוב של הקורות אך בממוצע מטר רבוע של פרגולת אלומיניום תלויה יעלה כתשע מאות שקלים.

 

תשאירו פרטים אנו מיד חוזרים..

המלצות

שי ארז
ראשון לציון
קרא עוד
רן עמיחי וכל הצוות המדהים של אלומינה, פשוט מקצוענים! הצלחת להעלות את רף הציפיות! אתם חבורה מופלאה ומיוחדת שמתייחסת לכל לקוח כאילו זה הבית הפרטי שלכם. אני מבטיח להיות שגריר אמיתי שלכם.
עטיה רון
נתניה
קרא עוד
מילה זו מילה. לוח הזמנים מדוייק בול! נעבוד יחד בטוח בהמשך
משפחת כהן
מושב מאור
קרא עוד
אנו רוצים להודות לחברת אלומינה ולרן על היחס החם והמקצועי, מחירים שפויים עם סטאנדרט מוצר ללא פשרות! תודה על ההתחשבות וקיצור הזמנים החצי לטובת אירוע שתכננו בחצר. תודה לצוות ההתקנה המקצועי, יעיל ומסודר. מומלץ בחום!

קטלוג חברת אלומינה-טופ

פתיחה תיבת שיחה
צריכים עזרה?
שלום.
נוכל לעזור לך?